Brodda13: Otroligt att Liljewall spelar center i 2a och att Lundin är ytterforward ja. Johansson i mål igen ikväll.
En tyst minut kommer att hållas för den supporter som fick hjärtstillestånd inför hemmamatchen mot Örebro så att matchen nästan fick skjutas upp och sedan avled på sjukhuset.
Zäta75: Visste inte att supporten avled. Det var tråkigt att höra. Mina tankar går till de anhöriga och Timrås supportrar. Hoppas ni tar Frölunda ikväll!
mikenomad: Aha, du vinner guldspaden för årets gräv! Men du förstod inte min poäng? Att tugga samma gnäll om och om igen bidrar ungefär lika mycket till intressanta diskussioner som Timrås taktik gör för försvarsspelet.
kulltorp: haha, orkar inte ens försöka vara positiv eller vuxen i mina ordval. Det är så in i helvetes dåligt, helvete vad usla Timrå är, ord kan inte beskriva skiten.
TIK86030: skulle inte säga att Gallo är en dussinspelare.
Han är en pådrivare av rang, exakt den typen av mentalitet som det här laget behöver. In med Gallo och skriv 10 år med honom direkt så har vi en kultspelare utan like
Villervalla: Vi bör skeppa de som inte håller på denna nivå. Lööke, Liljewall, Erik Andersson, Bohm. Iaf 3 av dessa. Tvek på Alvarez och Erixon också. Låna ut Liljegren
The great one: Kommentatorn tar alltså upp att PP är det enda som är bättre statistiskt än i det senaste debaclet 18/19, hur är det ens möjligt?!? Sune dags för din sagliga dos av "AVGÅ ANSVARIGA"! 🤦
bar mofftak: Som underrubriken till en känd film, Hur man gör pojkar av män, börja spela i Timrå. Så jävla dåligt, man ger bort pucken i egen zon gång på gång även fast man var tre mot en, så dåligt.
jå1: Med tanke på hur tongångarna varit på Twitter det senaste,där en del tillhör RV och Västra stå tror jag, där det är rätt öppen kritik mot hur handlingsfattigt det är. Så tror jag luften börjar gå ur många ärligt att talat..
TIK86030: du underskattar nog hur olika konkurrensen är mellan Timrå och Luleå.
Gallo har känslor för klubben och har hamnat på sniskan i Luleå efter 2 bra säsonger i Finland. Jag pudlar när jag får det svart på vitt att han inte hade varit ett tillskott, men tills dess så håller jag fast vid att han tillsammans med Didrik hade gett en enorm injektion av moral
TIK86030: Gallo är en skön kille och rätt skicklig spelare, men tror inte han skulle tillföra så mycket tyvärr. Hade gärna haft med honom om vi haft mer spets. Men i det läge vi är nu? nja...
Den mest självklare center som ytter, helt ofattbart.