Zäta75: Haha här sitter man och krånglar med att få igång c more deal man fått via mobiloperatö och inget funkar. Typiskt när vi smiskar upp sillarna från götet!!
Den där ”sköna” tacklingen som Lindbom sätter in är ju för fan tvåhandsfattning på klubban uppe i ansiktet på halloran, men visst, plocka en enkel hakning på oss istället.
Villervalla: jag har ett klagomål när vi ändå håller på. Alltså hur tänker man när Frölunda får spela i dom här tröjorna? Inte helt lätt att skilja lagen åt men det kanske är jag som måste boka tid på Specsavers.
Tom Topp: Hade varit klädsamt om man hade luftat Rautio (eller snarare vilat JJ) mot Oskarshamn eller Malmö istället för mot topplagen. Det blir tufft ikväll men man kan väl inte sörja allt för länge med den streak vi haft.
Synct: Haha du är lika trög som JFK i Modos forum bara det du säger Didde är den back som gör minst om någon är borta av backarna och nu vill du spela sönder Johansson 🤣🤣🤣👌👌👌
RasmusVS: " Ingen målvakt klarar av att stå 52 matcher + slutspel."
Men jag har inte sagt det, herregud. Som Laban skriver i slutet, jag orkar inte upprepa mig.
Jag tycker man väljer att slänga in han mot lag där vi på förhand förmodligen inte kommer vara spelförande.
Jag tar ifrån Labban "att då ställa honom i lättare matcher och Rautio bara i svåra har jag lite svårt att se poängen med. Inte för att Rautio är dålig på något sätt, men logiken haltar lite."
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.