Dubbeld: Shit. Åtta veckor alltså på Diidde. Något som är brutet då alltså. Ska man se det positivt så är det väl en chans för Edfeldt att spela in sig i väntan på en ny back. Jag tror ändå Didrik behövs i ett slutspel med sitt spel. Annars är det en fröjd att se på Timrå nu. Det är verkligen kliniskt!
”Ser bra ut det här” (Kommentar från Bo ”Bulla” Berggren vid samtal i Isstadions pub i början av 00-talet). Kändes tryggt då och känns hyfsat tryggt nu.
The great one: I en klubb som Frölunda blir man inte uppmuntrad när det går skit, man blir utbytt, utköpt och hemskickad. Dvs. Raka motsatsen till Timrå IK.
Villervalla: Frölunda vänder i tredje, hattrick i självmål på Lander och han pensionerar sig därefter. Någon måste svänga jinx-pendeln i rätt riktning.
josha840: Det enda jag tycker man kan anmärka på i Rautios spel är att han släpper ganska många returer. Men han har väl varit helt ok ända sedan försäsongsmatchen mot Sundsvall Hockey typ.
På tal om försäsongen så minns man Erixon som sa att det inte var lönt att anstränga sig så mycket när det var försäsong. Han följde upp det med några svajiga matcher i starten på serien och han fick en del skit. Idag är han en av våra mest stabil backar, jag nominerar honom gärna till 2023 års bläckfisk bakom egen kasse. Jäklar vad han suger in och låser fast motståndare.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.