The great one: Mieho-Lander-Palola Emil.P-Hanzl-Dahlén. Lander och Mieho kuggade ju riktigt bra, sen kan Palola bara gubben i lådan som akjuter på allt. Hanzl funkade ändå rätt bra ihop med Dahlén och Emil.
Då har hi en riktigt bra fungerande kedja i topp 6 i allafall.
Som det är nu så är risken att Ante är lika envis som med att spela Zajac-LaLeggia ihop, även om jag inte vill jämföra det helt så sett givetvis, men ni förstår nog poängen.
Sputnik: Risk för hack i skivan här. Men det känns som Landerkedjan är den som har allra svårast att lyckas etablera tryck i offensiv zon. Lika snabbt ut ur som man kommer in i offensiv zon typ.
Hela laget är slaka. Defensivhockey med 1-målsledning, ingen sparkar hälsenorna av sig för att tävla om att vara först på puck i alla lägen, alldeles för få skott, för få risker tagna. Odramatisk, stillastående hockey i defensiv zon. åt helvete med denna spelstil.
Jag vet vad Nubben betytt för Timrå och är för alltid tacksam för hans hårda arbete och kärlek för Timrå! Han jobbade många år utan att få den lön han förtjänade och hade rätt till! Men nu är det historia! Hissa gärna en Nubben-flagga i taket! Tack för allt Nubben! Nu är det nya tider! Kapanen-tider! Jag är lycklig! Heja Timrå!!
Dubbeld: Ni skiter såklart fullständigt i det men den där Stenberg är inte dålig. Edstrom också väldigt fina kvalitéer. Tycker bara det är kul och se på spelare i så ung ålder
Emil.P-Hanzl-Dahlén.
Lander och Mieho kuggade ju riktigt bra, sen kan Palola bara gubben i lådan som akjuter på allt.
Hanzl funkade ändå rätt bra ihop med Dahlén och Emil.
Då har hi en riktigt bra fungerande kedja i topp 6 i allafall.
Som det är nu så är risken att Ante är lika envis som med att spela Zajac-LaLeggia ihop, även om jag inte vill jämföra det helt så sett givetvis, men ni förstår nog poängen.