Laken: där kom det. Som en blixt från klar himmel...eller kanske som ett brev på posten? Dahlroth får ta på sig det målet som ett självmål, vilket uselt spelsinne den killen har. Pucken går i styrfart mellan benen på honom och frispelar hästen. Löjeväckande att se.
Ha ha! Man kan bara skratta. Våra uppspel är stor humor. Som ett stort jvla skämt. Såg ni! Denna gång så kom ingen o hämta pucken och backen fastande bakom egen kasse med forwards vid offensiva blå. Nä, jisses. Är hela laget speldumma? Kan inte Huss som den gamle världsmästare han är påpeka detta till Forsberg? Eller är han upptagen med att tejpa klubbor? Är alla blinda?
Woody: Så jävla oförtjänt. Ibland vill man bara spy utan avbrott i fjorton dar. Jag funderar på att ta en lååång timeout nu och göra något bättre med min tid.
Andersson: Måste vara det FYSISKT svagaste laget någonsin inte en jävla tackling än ingen vilja bara glida runt som kärringar match efter match. Men i en INAVEL förening gör man INGA förändringar DÅRJÄVLAR
jå1: Är det fri med målvakt på alla tre målen i slottet? Konstigt att det ekar tomt på läktaren, vem vill se sånt här? Jag vidhåller att det är Forsbergs yttersta ansvar att se till att laget är förberett och tränade inför uppgiften men dom målen vi släpper in ikväll alltså...oavsett om det blir poäng i denna match eller ej så hoppas jag att man drar nån lärdom av den här dyngan.
Ja, du har rätt. Spelarna kan ta av sig skydden till nästa match för dom behövs ej, liknar innebandy detta. Synonymt attvi avslutar matchen med ett 9 sekunders burskydd. Avgå alla!
The great one: Nåja, det hade kunnat vara värre. Man hade kunnat vara Björklöven och tappa en 0-3 ledning till 4-3 i sista perioden. Den här boken hade fysiskt gått sönder om samma sak hänt.
Olle: Inget av lagen imponerar. Många pass på skridskor och ganska ogenomtänkt spel. Talang hos spelarna finns det gott om. Känns lite som ett visst ansvar faller på vår tränare ändå. Jag vill inte lägga all skuld på honom, men det är ändå svårt att komma ifrån.
Woody: För övrigt är hela serien ganska märklig. Vi förlorar mot SSK som förlorar med 7-0 mot Mora. Hästen kör över Karlskoga och i dag är de helt bleka.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.