hubbenorlen: Fast exakt samma spel som förra säsongen? Släpp fram Ante och låt Freddan gå. Kan knappast bli sämre..
Sen visst Nubben gav ju inte nått material att jobba med i SHL precis. Drömmen är ju både ny Sportchef och Tränare. Som kan föra föreningen framåt och har en tydlig framtidsvision.
-Sedan kan man ju alltid spekulera i vems fel det är att det går dåligt. Spelarnas, sportchefens eller tränarens? Mitt svar är och har alltid varit tränaren. Det är han som har mest att säga till om, det är han som sätter spelidén, det är han som tar ut laget och ska få spelarna med sig.
Sputnik: Fast det här kan fan inte bero på Fredrik Andersson. Det måste vara nåt i kommunikationen mellan Ante och honom som inte funkar. Det är uppenbart att lagdelarna inte samspelar.
KulltorpsOlli: Nej inte mycket som är ljust just nu så förvånar mig inte. Vi blir nedtryckta av Hästen på hemmais, man skäms ju ögonen ur sig. Det är bara Timrå ik, klubben utan krav och mål som kommer detta låta fortskrida. Nubben är så stolt, har aldrig sparkat en tränare och kommer aldrig att göra. Så vi kan glatt se på raset som kommer fortskrida..
Sputnik: Även om jag aldrig skulle hålla på er, så hoppas jag att Wahlgren lyckas. Det är en bra kille som har mycket mer hockey i sig än han får ut för närvarande.
Nisse1: Jag hade Backlund i min pluton under mig när vi gjorde lumpen sa emot redan då o va allmänt stor i käften och stöddig som få! Prova o sätta sig upp mot mig men se den gubben gick inte!!!!
Laffe: Jag är inte inne för att strö salt i såren, men vad är det med Wahlgren. förra försäsongen var han kung hos oss. När serien startade åkte han förvisso på en skada, men sedan försvann han fullständigt. noll självförtroende, så han slutade spela det spel som gjort att han fått chansen i allsvenskan. Sedan gick han till Västervik och hade en helt ok avslutning av säsongen. Nu började han försäsongen riktigt bra hos er, men när serien kom igång var det som han glömt bort alla sina skills igen.
Det måste vara någonting mentalt, för jag tycker att han lätt borde ta en plats som andra-tredje-center i de flesta lagen .
8437: Detta kommer inte att hålla, vi har EN spelform vi levererar mål i. Vi spelar backar som uppenbarligen inte håller, och borde bänkas eller köra J-20 ett tag. Vi har en målvakt som har ett otäckt ticks att släppa puckar från sin vänstra sida som ingen annan släpper in. Vi har ett hemmaspel som skrämmer bort publik.
KulltorpsOlli: Ja det är äckligt vilken inavel klubb det här är klart det slår tillbaka 100 gånger när supportrar sponsorer blir less på ALLT MYGEL som förekommer spy på skiten
KulltorpsOlli: Jo så är det ju... Men nån jävla måtta får det ändå vara! Är ju så otroligt uppenbart nu att de inte håller så de kan ju bara inte blunda för detta!!!!!!
KulltorpsOlli: även fast detta är sant så känns det snart som att man kommer att gå i demonstrationståg nere på torget mot hardegård och lander snart. Det är för tydligt att ingen av dessa två håller på allsvensk nivå