the_dude: Jag lä'r mig aldrig! Förra gången jag skrev att jag hoppades att Kipper skulle hålla nollan (mot Mora hemma) så släppte de in mål. SÅ också nu. Skäms på mig!
Får gratulera till 3 pinnar... Var orolig vid 3 - 0 att det skulle bli total utspelning, men HV reste sig och det var inte alltför långt borta att man hade fått en poäng med sig. Dock efter vad jag förstod en välförtjänt seger till er.
geggelundin: Lyssnar nu på ssk-frölunda o i slutminuterna så har ssk otur, fina öppna lägen men träffar icke mål. Ja, frölunda har flytet på sin sida än så länge.
geggelundin: Visst har kanske Frölunda flyt ikväll, det hade man även mot Brynäs i torsdags som jag bevittnade på plats. Men som det topplag man är så är det likt Timrå ofta inte helt oförtjänt att puckarna i regel studsar rätt.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!