1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - HV 71 2006-11-04

« · 781878 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - HV 71 2006-11-04
någon som vet vart man hittar timrås internapoängliga?
Kommentera

tjobba: gick ju bra förra matchen när pärssinen blev skadad =)
Kommentera

General_Moisio: Tyvärr blir det nog förlust idag. Utan Pärssinen och Hallin ikväll kan det bli väl tufft. Tar emot men, HV-TIK 2-3
Kommentera

Kerstin_k: Inte till vilket pris som helst inga mer skador nu.För många skador nu får vi sota för i slutänden då det sliter mer på dom är hela nu.En förlust är inte så himla farligt just nu i mina ögon.Bara det inte blir en genomklappning utan en hedersam uddamåls fölust kan jag leva med.Men det är klart när matchen börjar så sitter jag vid datorn med knutna nävar och hejjar på timrå och hoppas på det bästa att vårat älskade timrå vinner.
Kommentera

fighter: Inte hemma! Sviten hemma måste försvaras till varje pris.
Men visst, jag håller med dig. Känns som en svår match på förhand. Det gäller att Timrå kör på som vanligt och att de skadade spelarna inte saknas allt för mycket. Någon som vet vem/vilka som ersätter Pärssinen och Hallin om dom inte spelar? Österholm? Larsson? Några andra namn?
Kommentera

General_Moisio: Grattis hoppas du får en trevlig födelsedag meden timråvinst.Men jag tror det blir svårt jag är väldigt nöjd om vi kan ta en pinne.Jag tänker på alla skador och att hv är i en jävla bra form.Men dom kan ju inte vinna jämt. idag är en bra dag att bryta deras svit.Men som sagt jag tror det blir svårt.Men vafaan vi har råd med en förlust.
Kommentera

Kickan:
Ser att du loggat ut och det är ett gott tecken. Nu kommer det väl att dröja minst en vecka innan du irrar dig in hit igen med ett försök att sprida osämja bland oss i dina ögon vanheliga.
Kommentera

Dream Team: Amen broder !
Kommentera

Kickan: "Nu använder ni radering som vapen eftersom ni inte förmår att bemöta det som skrivs på diverse plank eller inse att alla inte är *piiiip*."

Nu var det väl du själv som bara för ett litet tag sen påtalade just moderering och radering av inlägg i din egen gästbok för att få tyst på en diskussion som gällde mötet Timrå-Luleå, och som du uppfattade som "anti Luleå". På tal om framtoning så verkar du ha hittat rätt. Grattis.
Kommentera

-Gurra-: Tack för de =)
Kommentera

Grattis Mojje !!!!!!
Kommentera

Timrå tar en härlig skalp ikväll och slår Hv på min födelsedag =) resultatet blir 4-3 =)

Forza Forza!
Kommentera

Fan, jag gillar Kickan! Uppenbarligen får hon igång folk och hon kan faktiskt hockey också (även om en hel del här torde protestera mot det uttalandet). Hon skriver alldeles för sällan här nu för tiden. :)

Och jag glömde låsa dörren ikväll. Jävla tur det eftersom jag glömde nycklarna nån helt annanstans.
Kommentera

Kickan: Nu fjöööl du av, o tar dig en hojt!
Kommentera

Tycker rubriken är lite fel !
Borde det inte vara Småland i flickorna ?
Kommentera

NuMo: Haha det var roligt ju...=).
Kommentera

Friman SR: Hit ner,....titta hiiit ner!!
Kommentera

Friman SR: Det där kommer du aldrig att förstå. Lägg mer det.
Kommentera

Kickan: Visa ner???
Kommentera

Förutom den handfull normala av er som jag känner och på allvar tycker om är ni Hockeysveriges värsta idioter. Ni måste visa ner om folk skall tro annat.
Kommentera

Red-line: Något att skriva om matchen istället... OK, så här har Gud bestämt att HV:s soldater ska bli bedömda;
Pastor: LINDQVIST, Mikael
Munk 1: NILSSON, Klas
Munk 2: JOHANSSON, Anders

Hoppas pastorn är rättvis och inte hycklar...

FORZA TIK.........alltid, alltid......
Kommentera

El Maco: Hohohoho. Allt jag sagt är numera bevisat. Alla som inte är *piiiip* bör hålla sig härifrån så ni får ******* varandra ostört.
Kommentera

Red-line:
Kan så bli bli, men jag platsar nog inte i det här gänget, får nog fylla vatten flaskor, å servera varma handdukar ;-). Men det kan ju alltid bli en del skador, så kanske man kan få chansen, tur man inte är Junior ???
Kommentera

Abron: Det kan alltså bli en sevärd match i år. Jag förutser många hakningar ;-)
Kommentera

Red-line:
Tränat ? I vart fall försökt fösa lite puck ;-) Men jag tror att det måste bytas en del läder, på skriskorna innan det kan bli a big fight......
Kommentera

Abron: Har ni tränat inför "the big fight"?
Kommentera

Red-line:
Den i Strimma hallen ikväll med massa bambis från supporter leden, eller ?
Kommentera

Red-line: Timrå vinner med 3-2!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
hohohoho.
Kommentera

Vilken skum riktning denna tråd har tagit... Är det någon som har något att skriva om matchen istället :-)
Kommentera

ernie eagle: Jag gillar Wikegård och har alltid gjort det. Vi är av samma sort. Wikegård blir aldrig totalt galen. Fast ruskigt arg kan han bli. Däremot står han för sin åsikter, är inte rädd för att uttrycka dem och är öht rakt på och gillar att provocera lite. Som jag alltså.
Kommentera

ernie eagle: Med andra ord, helt galen?
Kommentera

Kickan:
Så pratar en jurist ! Dax för lite råd rum kanske ?
Kommentera

Kickan: Vi har alla våra mörka stunder liväl som vi har ljusa. Jag är väl som som Skrikegård i mängden som du skulle ha uttryckt det. Oftast balanserad och trevlig men ibland brinner det fel och då är jag istället bindgalen så att fradgan far ur munnen på mig.

Jo du läste rätt - Wikegård är TREVLIG! Samlad och sansad för det mesta. Men en mästare på att trigga och bli triggad.

Så är det. Grymt snäll men ibland också grymt laddad och elak.
Kommentera

Kerstin_k: Min Internetnärvaro beror i huvudsak på tillgång. Jag reser och är borta mer än jag är hemms varje månad. Fast fredagkvällar är jag oftast antingen hemma eller i någon av de två övernattningslägenheterna och kan logga in. I första hand för att kolla mailen, och i andra hand för att kolla de sidor jag anser vara intresanta - hockeyplank.
Kommentera

Lemmy: Smög sig in ett "inte" för mycket, få se om ni är alerta så här på kvällen nu, haha.
Kommentera

ernie eagle: Du ernie, ibland får du till det så himla bra att man häpnar. ;)

Jag tycker att en av de lågaste saker man gör på ett forum är att gå in på andra klubbars forum och gotta sig efter att dessa förlorat, fast lite är väl ok, om man har glimten i ögat och dess supportrar har skrutit om det motsatta tex.

Sen tycker jag att man definitivt ej kan dra alla över en kam, vilket man lätt gör på ett sånt här forum ibland. Ibland kan det verka som att en hel klubbs supportrar är emot en kanske, vad vet jag, haha. Vi borde ju dricka bärs ihop istället.

Kickan, du är stor underhållning och jag kan hålla med dig angående en del omogna päron, för att knycka ernies fras, tror dock inte att du inte vinner nåt på att kalla tikare för du vet *piiip* egentligen. Jo, du vinner nog fler fiender.
Vad ska man med fler såna egentligen?
Kommentera

ernie eagle: Grejen är ju att ni överreagerar. Ni behandlas som ni förtjänar och de som förtjänas att älskas älskar jag, vilket är en handfull av er ungefär. Resten, inklusive du i dina värsta stunder som inträffar emellanåt, måste lära er att umgås med andra ES-supportrar och lära er koderna om ni skall bli accepterade och respekterade. Nu använder ni radering som vapen eftersom ni inte förmår att bemöta det som skrivs på diverse plank eller inse att alla inte är *piiiip*.

Lulingar beter sig inte som er. Oftast möts angrepp med ett "Jaha". Fast om en motståndarspelare försökt mörda en av de våra så kan ni räkna med mothugg.

Haha, mjuk framtoning? Ibland tiltar du faktiskt ordentligt, om än du annars är trevlig. Faktum är nog att du är mest lättprovocerad av alla på HS (jag bortser från alla med konstant aggressiv framtoning mot alla med annan åsikt, som El Maco). Annars gilar jag dig. Alltså när du är någorlunda sansad.
Kommentera

Kickan: Jag tänker inte hoppa in i diskussionen på något djupare plan. Det är helt och hållet upp till dig att tycka illa om merparten av Timrås supportrar. Men jag blir liks förbannat jälvigt nyfiken på en sak. Hur kommer det sig att du dyker upp fredag efter fredag och kör samma tugg? Kan du inte bara en gång för alla ge ett tydligt svar på den frågan. Det är väl det mest intressanta, som jag ser det, med dina inlägg och den diskussion som dom medför.
Kommentera

Kickan: Kan inte kommentera moderatorernasroll, de får föra sin egna talan men har själv blivit utsatt för minst sagt förbryllande raderingar på detta forum som står skrivet i gåtor.

Kan hålla med om bedömningarna är lite väl godtyckliga emellanåt. Det är helt fel!

Rätt skall vara rätt. Men den senaste tiden har jag varit grymt besviken på dig. Av det skälet att du dragit alla över en kam. Det finns skitstövlar i Timrå likväl som i Luleå.

Jag har kompisar i båda lägren likväl fiender. Personer jag inte ens vill ta i tång med.

Men du måste hitta tillbaks till en mer lämpligare nivå i fortsättningen. Det var ingen slump att jag tog dig till mitt hjärta en gång. Du var en mästare på att linda in elakheter med en härlig knorr som fick en att skratta och högakta dig.

Vet att det finns fler Kvinnohundar som respekterade dig förut. Men någonstans tappade du besinningen och nu är över gränsen.

Tråkigt om de kommer in omogna päron på erat plank och förstör. Tar helt avstånd från det!

Men angrip dem som förtjänar det! Vanär inte hela våran supporterkultur.
Om du dämpar dig lite grand så skall du få se många leenden i framtiden på nytt igen.

Skulle jag ta den där tonen du gjort när jag hälsar på i Norrbotten vore jag en död man fortare innan jag ens hunnit blinka.

Man måste inta en mjuk framtoning oavsett vilket läger man än kommer till. Numera när lulingarna vet vem jag är så kan jag bre på lite extra när jag blir upprörd över någonting eftersom de vet att vart jag står någonstans och att jag faktiskt till 98% är en trevlig prick som bjuder frikostigt ur mitt stora skafferi.

Andas nu Kickan och finna ditt rätt jag! Jag längtar!
Kommentera

Kickan:
Jag hade det för mig att du nått finger me´ i den sporten åsså...
Kommentera

Abron: Inte mer än såtillvida att ett ex är bandymålkung (och hans farsa fortfarande regerande bandymålkung i Finland) och jag har endel killkompisar som är bandyspelare. Annars föredrar jag hockey framför bandy men kollar bandy ibland í brist på annat och jag har möjlighet till det.
Kommentera

-Gurra-: Jag drar inte alla över en kam heller. Jag har för någon dag sedan på forum exemplierat *piiip*-supportrar som jag tycker om väldans mycket och som aldrig beter sig som *piiiip*-supportrarna i gemen.

Vissa av er är faktiskt mina favvomotståndarsupportrar, om än väldigt många verkar vara kompletta idioter. Dessutom är ni faktiskt mitt andralag fortfarande, trots att majoriteten av supportrarna verkar vara idioter.
Kommentera

Kickan:
Bandy tjej, visst är du det ?
Kommentera

ernie eagle: Just du har aldrig hånat, men en hel del andra. Vissa, som en av dina på HS nästående, har till och med raderats hos oss, vilket kräver betydligt mer än att raderas hos er.

I övrigt kan du ju bara läsa svaren på förklaringen att jag inte håller er högst och räkna ut hur pass positiva ni *piiiip* i allmänhet är till att det överhuvudtaget finns supportrar till andra lag. Endel av det som skrivits av er genom åren som svar på inlägg som bara konstaterat faktum är på den nivån att det skulle vara åtalbart, fast det står kvar här om det skrivits av en *piiiip*. Om däremot någon som håller på ett annat lag påtalar att ni inte är ofelbara raderas det.
Kommentera

Kickan: Jag tycker att du först och främst väldigt snart bör sluta upp med att dra alla över samma kam. Alla människor är inte hjärtlösa.

"Jag anser att alla skall få sörja ifred - fast det gör ju inte ni *piiip*."

Lite ödmjukhet från din sida skulle inte heller sitta fel.

"Vad ska jag ta avstånd från? Berätta vem som betett sig som eran gullunge sjökan gjorde så ska jag förklara. Annars är vi väl mest fairplay i ES. Hur är det för eran del? Inte lika bra väl?"
Kommentera

wap.hockeysnack.com
heja kickan. dina monument over internettrollens hockeydrottning ska sparas och minnas lange, lange.
Kommentera

actionleif:
Fa,, du skulle ju haft match-straff, blodvite å allt.... Rena rama AHL....
Kommentera

Kickan: Finns det kvar något syre i rummet du sitter i?
Du snackar så mycket strunt så att alla lags supportrar inte tar dig på allvar. Men det visste du väl redan eftersom du skryter med att du är så smart. Nåväl, jag tycker att det är rätt kul att munhuggas en en "hugg och slå" tant. Det enda jag funderar på är: finns du i verkligheten eller är du en seriefigur?
Kommentera

Kickan: "Vad ska jag ta avstånd från?"

Då får börja med dig själv. Du får försöka sluta ta dig själv på så stort allvar, känns det som. Tar du ofta med dig jobbet "hem"? Man kan lätt tro det. Ja, du verkar bära på såna oerhört frustrerande aggressioner.
Kommentera

« · 781878 · »