TIKbiff: Ryno petad, intressant. Betyder det att han åker hem efter denna match trots allt? Annars förstår jag det inte alls. Wennwerberg och Laine är knappast spelare som gör det oväntade. Sen plockar man upp en spelare som varit helt under isen en längre tid i första femman? Ja jag säger då det, måtte det bli succé, annars kan Kenta lämna över redan nu.
Frella: Skall bli riktigt intressant att se hur Kenta agerar i båset i kväll om vi åker på några baklängesbaljor. För om han väljer att stå längst bak i båset när det börjar blåsa , för tro mig det kommer att storma ute på rinken ikväll.
Då kan han lämna över stafettpinnen i Nubben redan i kväll så får Kent ro den sista biten in till land.
Jag klappar alltid händerna o försöker dra igång tillsammans med Laken o Bo "wasa" så gott det går. Precis som vi gjorde när vi "styrde" klacken i slutet av 90-talet tillsammans med "the king"(om du kommer ihåg honom på HS, tillhörde Njurunda maffian) som tyvärr bara gästspelade i 2 säsonger.
Laken: Du.. Jag gör som många andra härinne..Scrollar när det gäller det mesta av skitinläggen..Så om jag har missat något eller fler av dina inlägg så vet du vilken kategori jag lägger dom i..
Om nu Ryno kommer att lira i dom bakre regionerna så finns det säkert en orsak till det...Eller vad tror du??
gud: Ryno kommer inte att spela back utan tugga knopp tillsammans med Moe(Hur lät det där egentligen?). Fredrik Sundin spelade back varenda träning ett tag sista året med TIK men gjorde inte ett byte som det på match.
gud: Jag tycker du beter dig som en sådan om du ena sekunden kritiserar mina inlägg för att sekunden efteråt skriva att du inte ens läser dom... Hur går det ihop?
P.S. Dessutom själva sakfrågan gällde om Ryno skulle spela back. D.S.
äntligen börjar dom skjuta lite man har ju inte känt igen laget på länge dom hade ju helt slutat skjuta på mål nu har dom skjutit 10 skott på mål än så länge
Rooster23: Just det...perfekt!!! Stödjer min teori att det inte är ett utan 4 lag som skall rusa om oss med 9 pinnar. Det ytterliggare fina med det är att om det mot förmodan händer är jag glad att vi slipper skämma ut oss i slutspel!!
Se där...vi är vinnare hur det än blir...
Fan...jag börjar låta som SMÅLAND ;=)))
By the way, nån som vet vem bisittaren i etern är?
uhahl: Var väl själve f-n...borde man ju förstått. T.o.m andra lags skador missgynnar oss i år! Nåja, nu kanske man inte ska måla f-n på väggen riktigt ännu men enligt VF skulle Ryno få stanna i TIK om inte de åkte på någon tung skada. Vilket just tycks ha skett...
lincoln: inte så kul å bli etta el tvåa i den här serien om dom får välja mellan lag som frölunda å linköping:) för dom lagen lär definitivt höja sig nåra snäpp inför slutspel!
Dont kill the messenger.....