Känns ändå otroligt skönt att de har tagit sig i kragarna till kvällens match även om det är 0-0 fortfarande så låter det ju som att Timrå har övertaget
Jaja då gav vi bort denna match oxå HV spelar på 3 femmor vi på fyra, vilket skämt snacka om att HV är bra de orkar spela på 3 men Timrå nej då vi lallar lallar och åter lallar....
RocknRolf2: Du är då aldrig på plats i arenan du men verkar ändå bo i stan....gillar du inte hockey mer än så plus att hur kan du veta hur det ser ut på isen om du aldrig har sett en match på plats?
Äh.. Just nu är jag bara less på oförmågan att göra mål. Klart som fan vi aldrig vinner då. Sålänge vi inte sätter en puck får alla forwards underkänt. Rättvist
nu skiter ja i det här slår av webben nu och kollar på hocketkväll med wikigård sen ist hoppas dom har satt puck jäveln då och vinner !!!!!!!! FORZA TIMRÅ IK !!!!!!!!!!
dr-nix: Jag undrar ochså?Den där jävla nilsson verkar hålla på alla lag utom timråik.Undrar om han är kompis med virus.Faan vad man saknar en riktig målgörare.Kämpa nu killar så kanske kanske med mycket möda o stort besvär och en portion tur.Vi kan få en pinne.
fighter: Just nu känns det inte som om ens en pinne finns på världskartan...men om så blir fallet får man vara glad åt det lilla. Varje poäng i det här skedet av serien är livsviktig!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen