dr-nix: Thörnberg är en feg krake. Sanny kliver upp och ska tackla honom i mittzon och thörnberg märker detta och sätter sig på knä innan dom får kontakt och sanny flyger över. Såg illa ut med knät.
Mathias: Sondell och Larsson samtidigt!? Herregud! Kommer bli så många avbrutna tekningar att det slår nån slags rekord, och vid minst varannat nedsläpp kommer det bytas ut en tekare. Jag gissar vår match blir klar sist av alla i kvällen omgång.
Ambroo: jajamen inte en dag för tidigt att spela dom bröderna.
faan man är fortfarande arg efter igår,normalt lägger jag mig efter sporten kl 22:15 men igår hade jag inte lugnat ner mig förän kl 00:00 en sån match till och jag åker upp personligen till eon arena och går in i omklädnings rummet och spärrar varmvattnet och gömmer deras skor så dom får gå barfota hem faan.
Mathias: Jag tror på seger. Skönt att det slutats med att byta målvakt och tokvaska i femmorna direkt efter förluster. Det gäller att hitta tryggheten och visa att man tror på laget! Timrå som bäst mot de bästa! Det blir en skalp
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Titta på Kalle K!! Vilken katastrof. Tänker dom verkligen inte köpa in nån back!!!