Nä jag säger bara att man skulle haft en Kapanen i högform, ett stycke Manderville, och kanske det som är vi är i störst behov av, back i form av Strålman,
RJ måste sluta skjuta pucken. Han får helt enkelt inte skjuta något mer. Är det inte två meter över så är det rakt i magen och det gäller samtliga lägen/frilägen han har fått i slottet...under hela året.
Olle: Ge mig ett vettigt skäl till att RJ får spela öht?
Att killen har snittat över 17 min/match gör mig orolig över att vårt Timrå är korrumperat på nåt vis. För att inte tala om Hedström. När ska det vara slut på bidragseländet till honom?
RocknRolf2: Det finns ju onekligen, ekonomiska resurser i vissa spelare, som inte tagit sitt ansvar, som skulle kunna bytas ut mot backar, om det finns några på marknaden förstås.
RocknRolf2: men helt kass har väl inte Jonte varit idag ändå?... vissa stunder har han glimtat till lite o RJ är inte lika kass som i början av säsongen då han knappt platsat i sundsvall hockey, han har som sagt spelat upp sig en aning men är långt ifrån riktigt bra
Finns dock tendeser till att dom är på gång nu ändå, fortsätter dom lira som sista fem i andra så har vi chans till poäng.. såvida vi inte gör en 3e period som dom varit resten av säsongen bara
BlackBay: Jonte är väl max halvbra idag, fortfarande sämre än vad man förväntar sig och jag ser heller inga tendenser på att han inte skulle fortsätta vara "extremt dålig valuta för pengarna" som tidigare under säsongen. Problemet är väl att man har skrivit ett alltför fläskigt kontrakt som är svårt att lösa.
RJ går alltså från helusel till bara riktigt dålig. Grym utveckling på mr 17min/match må jag säga. Till och med Viktor Wallin skulle väl klara av att bara vara "normalkass" då och då.
Verkar som Sanny är i båset, inte så farligt kanske vilar nog i dag ändå. Får vi ordning på försvaret så finns hopp, många hänger inte med i svängarna..
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Titta på Kalle K!! Vilken katastrof. Tänker dom verkligen inte köpa in nån back!!!