Foyn: Nu är väl inte Foppas problem hur han spelar när han spelar, utan snarare att han väldigt sällan spelar. Vad är oddsen på att han lirar kvarvarande åtta plus (ev) slutspel?
Han lär ju köra den låten i alla fall! Sedan kan vi väl lite till mans tänka oss att det är en hyllning till Indianerna. Håkan kommer ju också från den där stadsdelen, ironiskt nog...
Yellowcard:
Jaji, det är på tiden att det blir av igen. Har missat alldeles för många bra konserter under en alltför lång tid nu. Det blir nog kanoners det här! Lyssnar igenom precis allt jag har med denne man nu och det är fan inte lite...
Simmalugnt: Ja va faaan... Men vi brukar göra stormatcher när jag är borta. Jag var i Umeå medans Åkerblom sköt sönder Luleå den där magiska förlängningen för några år sen :) Ikväll är det Lehtonens tur, med ett ruggigt slagga två sekunder kvar !
Raggaren Putte: Håller med dig, ser småsegt ut. Men å ena sidan så är det ju ruskigt svårt att dominera och köra sönder HV. Blir nog en tight och målsnål match.
Olle: Jag tycker att hela matchen känns passiv på något sätt. Lite träningsmatchstuk på den. Annars brukar det ju vara bra fart på TIK efter uppehållen.