lincoln: Och det kunde vi....Fan va kul att vi kopierar deras äckliga två två på ett likadant mål och en lika kass utvisning!!!! he he he 101% ironi!!!
Alltså detta är inte bra med domare som inte pallar trycket, nu till vår fördel iofs, de måste fixa proffsdomare och 4 domar system, detta är ju pinsamt.
Ja det är ju bara att leta upp ett par platå-pjuck från 70-talet på Myrorna och sätta skenor på. Så kan han ju få komma ut ur anonymiteten hemma på Fort Boyard.
Snoop: processen som leder fram till att zebrajäveln tappar matchen är ju så klassisk också. Han börjar med att ignorera rena övergrepp för att sedan börja plocka lite smått, när han inser hur usel han är (tack vare publiken) så justerar han pipan och blåser på allt och helt plötsligt så står Thörnberg där (förmodar jag?) och den lyckade filmningen är ett faktum.
Det ska bli riktigt intressant var han lägger ribban i tredje.
Lemmy: Ja vilken clown, en sån här dommarinsats får ju till och med Sören Persson att kännas som en toppdommare... Nej tillbaks med clownerna till allsvenskan och Div! där de hör hemma (och hänger med i tempot).
Olle: mkay du som är analytikern och Saida så jag tror på dig=) Tror dock vi kommer vinna ikväll - ser inte HV som direkt bra ikväll, det är i PP de skulle vinna.. Men inte 5-5. 3-2 efter förlängning eller 3-2 full tid.
Så länge det inte är proffsdomare/fyrdomarsystem så kommer det att se ut så här. Visst är det åt helvete, men samtidigt så hade vi chansen strax innan att göra 3-1 i 5/4-läge, men kom knappt in i anfallszon.
Thomas Forström, mannen som dömer straff när signalen gått och motståndaren blir fälld i mittcirkeln. Tillbaks till allsvenskan med dig och ta några andra amatörer med dig på en gång, domarnivån är ju som Glocalnet.
Yellowcard: Det är nog ingen risk att det blir grinigt mot domaren, då domarförbundet har ställt ut en sådan total sopa, i tidigare matcher, så har det bara ökat intensiteten i laget tycker jag.