Olle: Ja, klienten känns inte fullt optimal. Ska man fortsätta klaga så kan man gärna byta ut introlåten också - iofs får den mig full i skratt eftersom den låter som något taget ur en lågbudgetporrfilm från tidigt 90-tal, men kom igen liksom!
Jockz: Så jävla bittert och förjävligt, fyfan, kan man sköta saker snyggt någongång. En dålig Pär i slutspel mot ev LHC sänker ju inte direkt spekulationerna, fan vad jag hatar dessa äkliga storklubbar som grinar ut i tidningen så fort de får chansen om skadade spelare i kalle anka cuper och om alldeles för höga arenahyror. Sen gör dom precis det som behagar själva, dom kan dra åt helvete.
Johnny Bravo: Jo, men den där förbannade presskonferensen kunde ha undvikits om han hade gett fan i att supa sig till apstadiet. Till syvende och sist har han bara sig själv att skylla. Är man en offentlig person och tillika ett föredöme för ungdomar i kraft av elitidrottsman ska man ställa sig över sånt.
Kattgubben: Jag håller med. Det var Jokela som betedde sig oprofessionellt först och främst. Sedan tror jag inte alls på dom som säger att han ev. skulle känt sig sviken av klubben, ha lågt förtroende eller på annat sätt spela uselt för den där PK:n.
Jokela borde vara glad över den lön han får och att han faktiskt inte fick sparken från klubben då det hela inträffade. Tänk vilken back vi hade kunnat ha i laget nu om någon klausul baserat på klubbvärderingar gjorde att vi hade kunnat sparka Jokela då det hela inträffade.
Det gick dåligt för Sveriges skidåkare i dag, det gick dåligt för Dragons i senaste matchen, det gick dåligt för Katterna i går. Är det Timrå IK's tur att drabbas i kväll eller är det TIK som skall visa oss ljuset i den mörka tunneln? Jag ber, FRÄLS OSS!
Olle: Kimpan dirigerade verkligen hela det bytet. In med någon på mål också så kan det där bli vasst. Synd bara att det tar 50 omgångar att hitta någon form av PP-uppställning
Skön bentackling Beech hade kommit undan med där om inte Pikkarainen gör onödig eftersläng och på något konstigt sätt får med sig bentacklaren för roughing. Bedrövligt domarjävel som inte ens tänkte ta för kneeing i första läget.
Helt jävla bedrövlig utvisning på Jokela och sen att Rönnmarksjäveln tar 10:a för missconduct på den, det visar ju bara att frugan hans vänsterprasslar.
Och där tappade Rönnmark officiellt matchen genom en fantasikompensation på Thörnberg som för en gångs skull är helt oskyldig. Bedrövlig domarinsats.