Många härinne som skulle ta sig till arenan o se matchen istället för o sitta här som en Glenn Hysén o se på matchen på internet som dagen kids gör.
Vi möter förmodligen ES-topp-tre lag och de är grymt effektiva när de får sina lägen så chilla lite med illamåendet.
Timrå spelade bra, ge det lite tid bara.
Per HApps:
Det är nog kört. Folk har ledsnat på parkeringen och det är nog för sent att ta tag i det. Trots att det skulle räcka med ändringar i lokala trafikföreskrifterna.
Att man helt ignorerar det problemet är mycket konstigt..
bar mofftak:
Skulle folk tänka lite med hjärnan så åker de norrut genom Sörberge och ut på E4 vid Sörberge norra istället för att vara så kåt att åka söderut via värdshuset.
Kan inte folk tänka får de skylla sig själva., tyvärr så drabbar det TIK i slutändan.
Expressen:
"HV hade mer tyngd och precision i sitt spel medan Timrås spel byggde på en enorm kämpaglöd och fartfylldhet men ofta lite för chansartade anfall."
Redigerad kommentar
Ja vad ska man säga om cmore? Först mailar jag dom om mitt missnöje över Växjö-Timrå matchen och går 2 dagar utan svar.
Nu tog jag tag lite hårdare och beskrev mitt missnöje över att 2 matcher på rad har strulat, samt hur otroligt dålig service jag tyckte dom gav som ignorerade mitt första mail och dessutom ej kunde ge repriser och därmed fick jag aldrig se Timrås mål i andra perioden som till större delen var en svart bild.
DÅ mina kära vänner. Efter 7(!) minuter hade jag fått svar om att jag fick 2 kostnadsfria veckor extra på mitt abonemang...
Skönt att det blev så i alla fall men va fan liksom... ska man behöva ta i så man spricker innan man får svar från dom?
Nu börjar resan mot de södra regionerna i tabellen. Men vafan, vi kämpar ju, vi kämpa jeeetemiket. jettebra
skitsamma att vi hamnar sist, vi kääämpar.
Kämpa!
Var i Eon ikväll och bevittnade Timrå för första gången live i år. Jag måste säga att Timrå överraskade mkt possitivt på mig, mkt energi i spelet, fortsätter Tik på detta sätt,att åka kopiöst med skridskor så kommer vi inte bli ett strykgäng detta år.
Som sagt en förstecenter saknar vi, men men.
Hagos, Sebbe, Bäckström, Hallin och Gunno var riktigt riktigt bra ikväll. rippe och Friberg måste upp ett par snäpp.
Det som skilld HIV o Timrå ikväll var klassen på avsluten, samt två inviduella misstag men jag är nöjd med det spel Tik presterade ikväll.
Tråkigt med publiken, fler borde gå!!!!!
Forza Timrå.
RTS:
Folk gnäller ju på parkeringen så är nog bara o acceptera 4200-4500 denna säsong.
Åka till Birsta o shoppa på lördagar går ju ändå finfint för folk.
superfalle: Frågan är vad Timrå tjänar mest på.
25 omgångar med det här laget som vinner var tredje match med ca 4000 på läktaren.
Eller 25 omgångar med ett antal NHL spelare, met motsånd där det också lirar NHL spelare och dessutom kanske närmare 6000 på läktaren varje match
Vi gör två bra perioder och en mindre bra. Vi bjuder på två mål och HV vinner rättvist.
Det mest sorgliga är publiksiffran...BEDRÖVLIGT !
Ingen som kollar Modo - RBK?
Spelar RBK som de gör ikväll så kommer de garanterat hamna sist, försvarspel, uppspel, anfallsspel, allt är otroligt nonchalant och dåligt.
Gissning att RBK och Perras gäng kommer hamna på sista platserna med eller utan NHL-förstärkningar.
Broder Svensson lyckades snubbla in en balja också.
Egentligen presterar vi ok offensiv idag med tanke på det som blev.
Målvakterna i ES räddar vanligtvis 90-91 % av skotten . Idag hade Timrå 21 skott .
För att ' vara säker' bör vi göra minst 3 mål hemma , alltså skjuta 30-35 skott .
haggen:
Alltid nykter
Vi bör skjuta mer än 21 skott hemma , annars ska motståndarnas målvakt va onykter om det ska bli vinst.
Kredd till SVT-text, vanligvis brukar det vara det andra laget det handlar om men idag är det "Första förlusten för Timrå"
Har Mattias Eriksson smugit sig in på Public Service?
Hur skall man kunna komma till rätta med den ?