Jag är nöjd med Timrås prestation ikväll!
Hedström är som vanligt - för plottrig...
Kattgubben: Jävligt surt! Bra match av HV-målisen, men också många lall-avslut från timråklubbor.
Ska avhålla mig från att kommentera #71 Killer. Jag konstaterar dock att Monty har en jävligt märklig syn på toppning och 'vilka som ska göra't '.
Nä, surt var ordet för kvällen. Nu blev det nästan omöjliga än mer omöjligt.
Fast ikväll kunde det dock ha resulterat i vinst med lite medvind. Och Hedström kan för övrigt sadla om till "fylla-på-vattenflaskor-kille" istället.
hubbenorlen: Jag klandrar inte Hedman för målet, det är bara vårt vanliga oflyt. Tycker vi spelade riktigt bra idag med tanke på motståndet. Vi möter ett av seriens bästa och formstarkaste lag och jag tycker vi står upp väldigt bra.
Dock så börjar det bli dags att fundera ordentligt över Jonte. Han gör tamefan ingenting vettigt på isen överhuvudtaget. Hur man kan drälla så pass mycket med pucken och så lam han är i manmanspelet och närkamperna över hela banan är fruktansvärt. Hoppet om "ingemansland" är ännu inte dött, men då gäller det att vi börjar plocka pinnar igen.
Vi spelar jämt med HV71, det tar vi med oss till Kvalserien.
mikenomad:
Kan bara håla med om Jonte, idag var han tragisk att se, inte ett rätt på hela matchen!