1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - HV71 2013-02-21

« · 1562334 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - HV71 2013-02-21
Kattgubben: Det är ju rätt fantastiskt att Matt Murley faktiskt har chans att hamna topp tre i den interna poängligan – på 15 spelade matcher.
Kommentera

hubbenorlen: förihelvete
Kommentera

Eller försöker hedman bara flörta med utvalda klubbar han vill lira med nästa säsong?
Kommentera

Pjernut: joråseruatte......9-0 till skellefte nu.... He he
Kommentera

söder över: Det var ju knappast Hedmans fel. Snarare symptomatiskt för oss. Att det dessutom är Kolan som får målet ligger i linje med gudarnas vrede över Timrå den här säsongen.
Kommentera

hubbenorlen: Kolan kommer att sluta sina dagar på samma sätt som kung Adolf Fredrik.
Kommentera

hubbenorlen: Klart som fan det är Hedmans fel, karljäveln  försöker ju flytta på sig, står han kvar och tar skottet i magen hade den inte gått in!
Kommentera

Manderville: Ser snarare ut som att han försöker styra bort pucken.
Kommentera

hubbenorlen: HEDSTRÖM DIN JÄVLA SOPA
Kommentera

hubbenorlen: hedman har varit inblandad i alldeles för många mål i arslet på slutet... om man varit orsak till 5 mål i rumpan på 3 matcher så snackar vi verkligen flopp form a'la brynäs...
Kommentera

Vi hade chansen, men vi tog den inte. Surt surt!
Kommentera

Jag är nöjd med Timrås prestation ikväll!

Hedström är som vanligt - för plottrig...

Kommentera

Nåja,kanske lika bra detta så man inte fick förhoppningar om ett liv i ingenmansland. Nu satsar vi på att dänga hela Sveriges lille kelgris lyxfällans IF rejält i KS istället.
Kommentera

Kattgubben:

Spelar man så jävla dåligt i egen zon och helt ineffektivt i anfallszon så blir det så här. Man är inte värda mera än KS
Kommentera

söder över: Må så vara, men det där målet var inte hans fel. Hur fan ska han hinna ha sinnesnärvaro nog att reagera på ett slagskott som skjuts en meter utanför målet – rakt i magen på honom?
Ska han styra bort skottet med sina kläder?
Kommentera

Kattgubben: Jävligt surt! Bra match av HV-målisen, men också många lall-avslut från timråklubbor.

Ska avhålla mig från att kommentera #71 Killer. Jag konstaterar dock att Monty har en jävligt märklig syn på toppning och 'vilka som ska göra't '.

Nä, surt var ordet för kvällen. Nu blev det nästan omöjliga än mer omöjligt.

Kommentera

Laken:

Han är helt värdelös. Bänken som gäller! Kan inte tänka mig att han spelar nästa år
Kommentera

Vad.håller.Hedström.PÅ MED?! Dåliga passningar, missar öppet mål.. Varför får karln så mycket speltid?! Det är ju helt obegripligt.
Kommentera

Laken:  Du verkar alltid vara nöjd med lagets prestation, oavsett hur skrattretande tragiskt spelet är.

Fast ikväll kunde det dock ha resulterat i vinst med lite medvind. Och Hedström kan för övrigt sadla om till "fylla-på-vattenflaskor-kille" istället. 

Kommentera

hubbenorlen: Monty mycket irriterad över domarna vid 1-2 målet. Enligt honom körde dom på Bello (normalt HV beteende förvisso) och sen rörde visst Hallin pucken där de skulle blåst.....men icke då....
Kommentera

hubbenorlen: Jag klandrar inte Hedman för målet, det är bara vårt vanliga oflyt. Tycker vi spelade riktigt bra idag med tanke på motståndet. Vi möter ett av seriens bästa och formstarkaste lag och jag tycker vi står upp väldigt bra.

Dock så börjar det bli dags att fundera ordentligt över Jonte. Han gör tamefan ingenting vettigt på isen överhuvudtaget. Hur man kan drälla så pass mycket med pucken och så lam han är i manmanspelet och närkamperna över hela banan är fruktansvärt. Hoppet om "ingemansland" är ännu inte dött, men då gäller det att vi börjar plocka pinnar igen.

Kommentera

Sån typisk jävla HV seger, fy fan!
Kommentera

timraw: NäHÄ??!!?
Kommentera

mikenomad: bitter ikväll ?
Kommentera

erathoo: Ärligt talat tycker jag synd om Smolle, och jag vet att det är många som tycker han underpresterar. Men ärligt talat, hur lätt är det att skapa farliga målchanser när man spelar isamma formation som Jonte?
Kommentera

erathoo: det är HV71, då är det bara så!
Kommentera

Jaja så här brukar det se ut efter att man haft chans att få träna lite extra. Man väntar med avslut till det där perfekta läget som aldrig kommer. Dock såg defensiven fokuserad och bra ut! Beröm till det...

Sebbe bjuder på 0-1 och Hedman bjuder på 1-2.

Surt som fan.

Hallin Alex Gunno Sebbe Robinson tyckte jag utmärkte sig positivt!
De var inblandade i massor både framåt och bakåt och hade ett bra passningspel.

Murran gör ett bra mål men är för anonym i spelet.
Kommentera

apropå nånting, vad har Svenska mästarna Brynäs i ett slutspel att göra? Finner att jag faktiskt sitter o nästan håller på hat-gnaget....
Kommentera

Pjernut: Ja, ska inte Smolle få en bättre omgivning förstår jag inte varför han värvades ö h t. Å andra sidan kan jag inte påstå att han ser stekhet ut själv heller. Spelet utan puck är...mindre imponerande.
Kommentera

Bragd-Birger: Det blir nog bättre när Larsson är i fullt slag igen. Då får vi kanske en hyfsat bra andrakedja med Hallin, Larson och Smolenak.
Kommentera

Bragd-Birger: sant! Men potentialen finns där! Han skapar oftast farliga lägen i spelet med puck. Han är stark i hörnen och runt mål också.
Kommentera

erathoo: Helt ärligt; inte särskilt. Tycker vi gör en ok match och jag längtar verkligen till ks. Vi har ingen anledning att möta ks utan mindre förhoppningar än att vinna den igen, det har de senaste veckorna visat och kvällens insats förändrar inte det intrycket. Men Jonte.....suck....det är bara så tragiskt. HAN är bara så tragisk där ute. Hand upp om det ff finns nån Jonte-lover kvar härinne. Berätta gärna för mig om hans storhet, vad han presterar som gör att han förtjänar all den istid han får. Ja, varför han öht får NÅGON istid alls faktiskt. Jag begrip he int....
Kommentera

Pjernut: japp, han borde få testa i en bättre omgivning, kanske sättas med Alex och Hallin eller annan 2-vägare.
Kommentera

mikenomad: I agree 100% , KS here we come.....vore bra med Jonte i 4:e linan då.....högst...
Kommentera

Manderville: svårt för att put the blame om nån som styr in pucken med suspen. Oflyt.
Kommentera

Såg ni Kolans utspel? Han kanske insett att han måste höja sig från bottennivån han hållit gentemot Timrå hittills.
Kommentera

mikenomad: Fick bustervibbar när obehagliga fettot åkte för puck out i slutsekunderna. Tänkte:episkt, nu kvitterar vi och tar två. En vändning att minnas. Men nejdå. Skön känsla i flera sekunder dock!
Kommentera

El Maco: Vilka blir det farligaste hotet i KS tro? SSK?
Kommentera

Pjernut:DIF, hands down....
Kommentera

Pjernut: Timrås coacher.
Kommentera

Kattgubben: du tror DIF tar sig dit? Visserligen har ju Karlskoga tappat det mesta nu, men....direktplatsen tror jag inte dom fixar i.a.f
Kommentera

Bragd-Birger: Usch, där sa du nåt.....coachingen MÅSTE upp....
Kommentera

erathoo:De lär väl ta sig dit via playoff om inte annat... Gör de detta är väl risken överhängande att de "gör en Rögle"
Kommentera

Vi spelar jämt med HV71, det tar vi med oss till Kvalserien.

Kommentera

Kattgubben: Jag är inte alls så säker att Djurgården skulle klara sig vidare i ett eventuellt playoff.
Kommentera

Laken: Hoppas Rögle åker ur. Hatar de jävlarna. Ända anledningen till att jag vill ha kvar dem i ES är för att vi plockar pinnar mot dem.
Kommentera

Pjernut:Visst saknar man tiden när SSK och Rögle mer eller mindre prenumererade på kvalserieplatserna? Det fanns nån slags trygghet i att ha det på det viset. Nu när det är vi själva som får agera fendrar åt ES-skeppet är det lite mindre trevligt :P
Kommentera

Fortfarande sugen på Växjö på lördag. Mammaknullarlag. Nån som ska dit? Vinner vi kanske det är meningslöst men coolt att visa färgerna. Och vi är rock n' roll, Växjö är sean banan.
Kommentera

mikenomad:

Kan bara håla med om Jonte, idag var han tragisk att se, inte ett rätt på hela matchen!

Kommentera

« · 1562334 · »