Olle: Tycker också han måste flyttas ner från förstafemman i alla fall. Lyfter man hans lön måste man förr eller senare leverera poäng även om jag tycker att han spelar bra i många lägen.
Bee: FEMTON (15) matcher och ett enda mål?! HUR många matcher kan man få på sig innan man får nöta bänk? Pettersson är ett jävla HR-problem, vem vill göra det där extra när det sitter en jävla påse i förstalinan i en jävla badring och aldrig blir utkickad?
Flera skott på mål men 0 som går i kassen (Se bild 1)
Mindre skott på mål men betydligt fler som går i kassen (Se bild 2)
Lander får stå för 1-2 målet då han ser pucken åka rakt mot han medans han skymmer JJ men han tar beslutet att hoppa åt sidan vid sista sekund så den går in.
Men alltså, hallååå!! Det är ett gäng helt sanslösa målvaktsräddningar!!! Och nu är det kris...snart kval... hur ska detta gå??? Klart som fan att vi ska vinna denna match. Den som inte tycker det är ju inte helt frisk. Men kom igen, syssla med något annat än att leta fel konstant... ryck upp er, vi tar 3 p på lördag. Nemas problemas!
Vargher85: En sån här match händer typ bara 1 av hundra för hv. Jag tycker Timrå dominerar matchen rakt igenom. Vi hade våra målchanser, som i vanliga fall hade blivit mål. Men ortio var extremt bra idag, det måste man ändå ge han. Men vi kommer igen, det kunde varit värre.
Sputnik: Vi måste värva örets tränare sanna mina ord han skulle kunna föra oss närmare ett bättre resultat än i år med detta lag minus nåra då vinner vi allt!!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Oakleafer : Tidernas rån. Jag mår dåligt på riktigt. Är så jävla arg och besviken. HV suger och gör en skitmatch och vinner trots att de är totalt utspelade. Tyvärr kan det vara så i hockey ibland.
bar mofftak: Ja, vilket jävla skit. Monumental ineffektivitet från vårt älskade lag. Boyce nr 681 blev den stora behållningen ikväll, men han hade förstås förtjänat ett bättre matchöde än så här. Nu vill vi se full revansch mot Rönnberg & Co på lördag! Jag och sonen kommer ju för fasen vara på plats! PS. Justera stolparna åt rätt håll. De står fel. DS.
SuneMangs: Rullade upp HV som en gammal matta i typ 55 minuter.
Ingen lyckades sätta puckjäveln även på öppet mål. Helt vansinnigt frustrerande match att titta på. Kände sig som en sån där vagnåsna med en morot två decimeter framför tänderna man aldrig fick bita i.
Bee: Han verkar ha tappat självförtroendet helt för att skjuta och han övertänker så jävla många lägen istället för att smälla till direkt och så rinner chanserna iväg bara....
Malmö kommer krossa detta jävla skit lag med 4-0 4-1 i matcher obegripligt att man lyckas hitta ett sätt att torska mot detta pajas lag . Kan kosta topp 6 det här
Man kan tycka Timrå borde vunnit. Men faktum är att förstakedjan är för veka i 5vs5. De kladdar hellre med puck än går för mål. Att EP får en ramträff är typ det bästa han gjort senaste 20 matcherna. Och det hjälper inte att slänga in Lander där heller. Andra kedjan gör det däremot bra och även tredje tycker jag är bra ikväll.
Varför ändrar man kedjorna överhuvudtaget. Laget vinner 4 raka sen ändrar man kedjan då blir inga mål framåt. Om man väntar Pettersson ska göra mål då väntar man ganska länge.
HKN: Kan bara skratta åt resultatet. Den här matchen skulle Timrå ha vunnit. En sak är säker: Spelar HV71 såhär i kvalet, då spelar de inte i SHL nästa säsong.
Bee: Patetiskt att man fortsätter rulla in Pettersson, det spelmässiga jävla liket. Bänka tills resultat infinner sig, istället för att ge honom enskilt nästan 20 skott på mål när han bränt alla hittils. Jävla skaft, den där Ante. Tröttsamt att vara i toppen men chansa och leka runt med sitt läge. Pissdåligt rakt av.
Hemsk start på abonnemanget. Första förlusten under säsongen hittills. Blir svårt att somna och en jävligt tung inledning av morgondagen vid 4-tiden 😵🤬🥶
Olle: Njae, jag är lite mer förlåtande och inte så drastisk :-) Meeen... fakta är att det finns 3-4 spelare som INTE ska vara inne på isen när vi jagar mål nu.
kulltorp: Ja bedrövligt vi fick in en flytpuck och sen börjar vi glida och bjuder bort 3 poäng. Med rätt inställning skulle vi dödat matchen efter 2 perioder.
Ja det var nog bland det trubbigaste jag sett i hockeyväg. Stjärnspelare som skjuter på stolpar och klubbknoppar och allt vad fan vet. EP drabbade resten av laget med sin förbannelse idag.
Maken till oförtjänt seger får man leta efter. HV gör en riktig skitmatch.
Haha. Vilken absurd matchjävel. Ortio var onekligen bra ikväll, och Timrå hade inte riktigt avsluten, men...minst 5 av dom där räddningarna var ju av lottovinstkaliber.
Synct: Har man Time outs till godo om man sparar dem till matcher efter? Nog lika bra med spelkänslan Ante har att dem. Så behöver han inte vara orolig att ta dem i onödan..
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.