Säkrat kontrakt och en förmodad jättehyllning av en enorm klubbikon. Upplagt för torsk, men någonstans kan jag leva med vilket. Huvudsaken #23 får den hyllning han förtjänar.
25 minuters istid och förtroende i samtliga spelformer för Boyan!
Sputnik: Låt Boyce spela med Lander och Hanzl i kväll så att han får göra några mål till. Borde det inte finnas någon nytryckt tröja med texten ”Boyce är min kapten”? Jag skulle hugga direkt! Vi är Timrå!
Har en känsla av att HV kommer sätta hög press betydligt tidigare denna match. Det gäller att vi inte kör fast i egen zon utan att vi spelar enkelt och tar ut pucken fort i mittzon
Woody: Vore rent av idiotiskt att spela Boyce högre upp i kedjehierarkin bara för att han slår rekordet. Är ju ändå poäng det spelas om och han är en begränsad hockeyspelare
Undrar lite varför man gått tillbaka till Dahlén, Lander, Pettersson när den kedjan inte funkat särskilt bra senaste tiden. Men det är klart den kedjan har väl större chans med Lander än med Hanzl iaf. Allt Lander tar i verkar bli till guld nuförtiden.
Se nu till och vinn stor och skapa några riktiga jehovasfrimäken ut efter sargen idag. Sedan kan ni glida in i Brynäsboken sjungandes ”Här glider kingen in” (Sean Banan) 😉
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
25 minuters istid och förtroende i samtliga spelformer för Boyan!