Sputnik1: Ja, det hjälper ju såklart inte att det är rörigt konstant i denna klubb. Sparkade klubbchefer, koas i damlag osv. Listan kan göras lång. Finns säkert en del folk som tappat förtroendet för Timrå som klubb genom åren.
Zäta75: Första gången på mycket länge som jag kollar en Timråmatch utan att vara orolig. Inte ens när HV gjorde 1-1. Mycket stabilt spel. Kassaskåpssäker seger. Bra jobbat! 👏
Jag tycker nästan lite synd om Boyse, en av de mest lovande en gång. Fastnade i Timrå för att han är jäkligt bra att ha i ett gäng. Han hade kunnat gå mycket längre om han inte varit nöjd. Man ser när han verkligen vill att så skulle vara fallet men nu är det för sent om han inte gör en resa som Svensson.
Borta mot Växjö på lördag blur der svåraste matchen på länge på papperet. Kan vi ta 7e raka har vi 4a "lätta" matcher efter det. Frölunda, Modo, HV, Malmö. Kan i den bästa av världar bli 11 raka vinster
Sputnik1: Samtidigt så känns det som Timrå har en del att arbeta med också, med att hitta vägar att locka tillbaka publiken. Ja att fortsätta vinna hemmamatcher är väl en förutsättning med givetvis. Vi hade ju rätt bra hemmasnitt innan vi var totalt klappkassa och knappt vann en hemmamatch.
Jag förstår att Ante inte vill att spelarna ska bjuda på det Oliver gjorde men samtidigt stör det mig att inte låta spelare försöka nå sin maxkapacitet för i hockeyn nu för tiden är det oftast skillnaden i matcher när individer kliver upp…
NHL kontrakt och mediafokus landar ofta där det finns individer som går framåt…
Jag tycker
Ojojojoh!
Eronen med ett pass för mycket som går hem! Snygg mål Lander!
Jag tycker verkligen man ska låta även unga killar bli stjärnor om det är vad som står i stjärnorna för dem!
Publiken skanderar "Vi hatar HV" 😂😂😂