Spännande och viktig match igen. Vi har ju varit lite varannan match bra, varannan match svagare nu på slutet. Vore skönt med två raka segrar igen nu när det är tajtare i toppen.
Löven brukar locka folk och det är lönefredag. Och i Medelpad är man väl för smart för att utsätta sig för "Black Friday"? Så 3500 åskådare, minst. Seger 4-2
Ikväll gästar Röven med lillebrors sparkade Fooley i truppen.. Här kör man glöggafton och ikväll blir det gökotta.. Ge oss friden ikväll och vinn...rid inatt längs Indalsälvens Strand!
Hoppas man förstår att sätta in två bussar eller åtminstone en ledbuss från Navet i dag. Förra matchen var det bedrövligt hur folk inte kunde åka med för att det var fullt.
Jaca: Får erkänna att jag hade en Lövenperiod på 80-talet när Timrå spelade mot Kågedalen, Husrum m fl. Glömmer inte när Tore Ö varit borta p g a skada under en säsong och stänkte in 5 kassar i comebackmatchen. År och motståndare kommer jag inte ihåg.
SMÅLAND: Busade bara lite, har många bekanta i Småland och fan ta en om man råkar kalla dem för skåningar... :D
Ja det blir ovisst men blir inte förvånade om TIK vinner, vi har tyvärr en hel leading line på skadelistan, även om jag INTE vill skylla på det men ändå!! Blir trevligt att se matchen mot er, ni vill spela hockey i alla fall! Men som Du säger, må bästa laget för kvällen vinna!
Jaca: Ja jädrans då blir en halshuggen.. 😁 Ja allt kan hända och kan Peppe Eng och Kurtan blir trea i Let's Dance så kan ni slå oss om ni så hade Björnligan på isen... 😉
Jaca: Har för mig att ni var väldigt skadedrabbade när vi mötte er i er hemmaborg, Det stoppade er inte från att vinna då. Känns förövrigt som att Timrå oftast har ganska svårt mot just Björklöven. Hoppas på en bra match och Må sämsta lag förlora. ;)
Webmaster: Ena grabben kom in och titta en stund och han reagerade över att det inte är mer folk på läktarn för ett ledande lag som lirar underhållande.
sargad: Jeg är lessen.. Men dä börj nalkas final i Idol och ungdomarna gill då mer. Och ikväll va mysMåns.. Dä va bättre förr i den gamla Isladan där drickat och smockan hängde i luften och lite gök här och där!!!
SMÅLAND: Det var Zaffi och Rosa-Marielle som hade sina egna bås va? Där man kunde lufta junior. Man fick sväva en stund om dom fick kolla i matchprogrammet och dela vinsten på lotten.
Webmaster: Godis vid 4-1😊 Defensivt inte helt imponerande. Förlorade tekningar i boxplay och mera Lövens oförmåga och osjälvförtroende som gör att inte en eller ett par kassar inte slinker in hos Mattsson, som för övrigt ger laget mycket trygghet.
Johan J: Ja det är sjukt hur lät det gick,, Allt för bra tv, låta Helber glänsa och kommentatorns muntach som är ett hett ämne också.. Sjukt smart att diskutera Dahléns svaga axel in för stundande JVM!! Inte så imponerad av hans målgest, inget som rekomenderas!!
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Löven brukar locka folk och det är lönefredag. Och i Medelpad är man väl för smart för att utsätta sig för "Black Friday"? Så 3500 åskådare, minst. Seger 4-2