Det finns 4 eller 5 Cmore Live , det som förut hette ppv-kanalerna . Om man hade orkat använda dom då , så hade man ju kunnat visa fler matcher varje omgång på TV . Men nej då 80% går Timrås matcher på CmoreStream
Sputnik: Tyvärr är vi förlorarspåret! Höken har varit mänsklig sedan landslagsuppehållet! Vårat försvar läcker som ett såll! Framåt går det trögt! Kanske är dags för oss att släppa serieledningen till ett formstarkt Oskarshamn! Bara att inse att vi är inte bättre nu! Eller så visar laget att jag har fel! Om 2,5 timma har vi svaret!
SMÅLAND: Jag skulle just skriva att allt det som funkade nu är som bortblåst. Alltid tvåa på puck och mest chanspassningar, så händer det här. Puh! Tackar vi för. Snälla låt bli med tabbar i försvaret nu. Först på pucken och ååååk skridskor för guds skull.
jokklas: Ja första rundan avklarad! Jag känner inte igen Timrå längre. Felpassen.. Markeringsspelet i försvarszon.. PP..händer ingenting! Höken känns osäker i kassen likt Madsson förra året! Det här blir en nagelbitare ända in i mål ikväll!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.