SMÅLAND: Hamnar bara ut i hörnen ingen som klarar av att gå rakt på mål motståndarna har läst av Timrå och raset har börjat Freddan står handlingsförlamad som PERRA fattar ingenting bänka folk för HELVETE GÖR NÅGOT bara rulla på som en idiot alla ska spela hur jävla dålig man än är
lincoln: tycker dom är riktigt starka Oskarshamn. De liksom "går" hela tiden, och lyckas oftast. Har bra placering i banan med grillerna åt rätt håll hela tiden typ....
Med det här spelet så kör MoDo över oss fullständigt! Herregud.. Pinsamt ikväll!!! Vi är inga jävla Världsmästare.. Går inte att ställa ut skridskorna...
Ser ju inte bra ut alltså... Vi är överallt o ingenstans, det slarvas något så kopiöst och kommer fel mest hela tiden såväl offensivt som defensivt. Ska man försöka vara lite konstruktiv i kritiken så tycker jag att forwards måste backchecka hemåt mycket snabbare o med mera fart. Det är mycket gnäll på backarna men forwards gör inte sitt jobb heller. Det blir ett stort glapp mellan backar o forwards i defensiven. Fördelen med detta är ju att då kan vi vända spelet med fart, något vi inte är i närheten nu. Får njuta av tabellläget så länge det varar, fortsätter det så här är vi riktigt illa ute.
Ps. Kommentatorn är dock ännu sämre än laget, såg fel på en hel kedja (Dahlénkedjan) fast dom inte ens var inne på isen. Samt att man riktigt hör hans sympatier för motståndarna.
Är det nån som är bedrövlig idag så är det Dahlén. Bland de sämsta defensiva insatserna jag sett av en forward och som kronan på verket hans agerande vid 1-2.
Spelar ingen roll vad vi gör. Misslyckas ju med allt man kan misslyckas med, och lite till. Det ser svårt ut att ens hålla pucken kvar på bladet. Fy faaan alltså!
Tik: loj skridskoåkning. Bågar iväg från situationer isst för att gå in i dem. Vägrar ta avslut! Vill spela runt i promenad tempo helst i sarghörnen...
Oskarshamn: spela fränt på gränsen till fult hela tiden gärna kasta sig lite i sargen lite dramatiskt nu och då. Två pass och skott gäller anfallen Omställningarna kommer blixtsnabbt och man vet exakt vilka banor man vill ha pucken i..
Ja ödmjukheten har det här Timrå IK glömt nere i inledningen av oktober...
SMÅLAND: då ska man komma ihåg att vårt enda mål i matchen var ett rent slumpmål som blev till av århundradets största felträff som ställde målvakten fullständigt.
Nu kvitterar vi fullständigt orättvist också, kanske kan vi mirakulöst bärga poäng i den här matchen.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!