Woody: Sämsta matchen jag set de göra på hela säsongen kunde vart 1-5. Och varför i helvete står de inte upp för Bratten ska göra jävligt ont och åka in där. Stå och bockar o bugar för svina kör över skiten
Woody: Så här uselt har jag aldrig sett Timrå spela. Aldrig. De åker som i sirap och inte ens när de är tre stycken som ska vispa bort pucken lyckas de. Hur är det fatt?
Såja, nu fick Oskar äntligen sätta en också. Kan bara hoppas på att detta kan väcka oss för den här perioden har varit minst lika usel som den första. Vad väntar vi på? Ingen verkar vara speciellt intresserad av att spela ikväll.
Sinnesjukt. Största publiken på länge och man spelar sämsta ishockeyn i år. Är dom nertränade???
Jag begriper ingenting. Oskarshamn är jävligt mycket bättre på det mesta. Och räcker inte det, då slarvar vi hur jävla avslaget och oinspirerat som helst.
Go Natt fy fan ingen jävel som vill vara med och varför i helvete bänkar man Westin en som alltid krigar och gjort en del poäng. Rent jävla dårskap och sätta in snorungarna nu när det funka så bra. Borde naturligvis villa de max spela en ser ut som tre kronors damlag knappt det
Webmaster: Får ursäkta men jag kan inte låta bli att vara negativ med denna tillställning. Är ju f#$ så att man önskar att det varit under 1000 p på läktaren så så många hade sluppit detta spektakel. Det här syftet med gratismatchen har ju tagit en 180-gradig vändning.
Smokey: Deluxe!!! Sämsta insatsen jag sett(för den här säsongen, försäsong inräknat).
Nu sitter brorsan och kaxar sig aset med, han är Västervikare och bröstar upp sig inför mötet på lördag. Blir nog tyvärr tvärtorsk och svansen mellan benen som vanligt för egen del.
Är grabbarna redan klara för playoff eller vad? Saknar energin och engagemanget hos grabbarna ikväll, man är helt oaynkade liksom...
Modano: Jag är benägen att hålla med dig där. När vi äntligen fått igång Westin. Han skulle göra stor nytta bland de här sirapsåkarna. Han kanske dyker upp i tredje.
Woody: inte för att det är en enskild spelares fel ikväll, men Olofsson har varit rent ut sagt usel sedan andra halvan av serien startade. Dags att plocka bort från förstakedjan, går inte att gulla med bara för han är ung. Känns som han fått för mycket ansvar i år som han inte är redo att axla riktigt än.
Sputnik: vi kan ju inte vinna alla matcher men tack och lov gör inte leksand eller AIK det heller. Det är bara att hoppas på att man kommer ut som ett nytt lag i tredje.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀