KulltorpsOlli: Rattie sätter inte pucken i krysset. Han träffar axeln. Den måste bara sitta. Oskars gör inga misstag alls. Vi är ett crosspass från 1-3
Kval nästa Freddan fatta inte att man kan bänka göra förändringar va fan är desperationen ikväll ser uppgivet ut ingen Didde som kan smälla på och väcka kycklingarna skäms för helvete
Erik Andersson tog just som guld i klubbspetspetning…
Ett rejält anfall där blomman och en till köttar och kämpar arslet av sig i duellerna och så kommer pucken lös och Erik Andersson väljer att stå stilla och sträcka ut sin klubba och pilla lite efter den…
Aldrig ens nära att bistå sina kedjekamrater med arbetsinsats…
Viljan att vinna…
Sorry Nubben men du värvade väldigt halvhjärtade spelare…
Ingen tändvätska…
Boyce Rotevall Valli och madsen är fan det enda desperata elaka hårda man ser från Timrå…
Svensson kan gärna få tuffa till sitt spel med! Visa lite jävla känslor!
Skapa marginaler! Väck momentum…
Erik Andersson Alvarez Erixon Zajac Hanzl mfl känns heeeeelt nöjda med att bara göra samma sak byte efter byte. Inget nytt inget extra bara låt tiden gå…
Som Oskars säger i pausen: Vill dom ha pucken och passa runt lite och hålla i så är det ok. Dom väntar på missen ( och den kommer eftersom Timrå är nonchalanta) sedan går dom.
Heisenberg: Jag har för mig att man gnäller på detta i flera år, Lindvall, Hade, MiniLander med fler körde väl samma, det måste vara Freddans idé att spela så.
bar mofftak: var är desperationen? Säsongens viktigaste match och det är många i rött och vitt som spelar ”tittapå”-hockey. Djurgården går mot en förlust. In och visa resultatet i Timrås omklädningsrum för nu går tåget.
Andersson kämpar mest i närkamperna än någon annan i laget med en mil.
Alvarez är fan inte den sämsta spelaren på isen idag finns en rad andra kandidater framför honom.
Fortfarande ingen timeout från idioten i båset. (”Jag ska ta mer timeouts i rätta lägen.”) Nästan varenda gång dom är i våran zon så ser det ut som boxplay.
0 vinster på heltid när vi har släppt in första målet, kan vi bryta den trenden idag tro? Allt hänger på dem första 10 minuterna.
Dubbeld: På presskonferensen efter Örebro sa Freddan att man kunde tagit timeout eget Örebros mål, men för i helvete gjorde han inte det då. Nä det var inte 2 minuter kvar.
Zäta75: första 2-3 minuter nu visar om vi vill vinna. Sluta mumla om tålamod.....................nu behövs lite krigarinstinkt för att vinna. Alla 20 minuterna och inte dom 3 sista
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.