roger_sundsvall: Haha, typiskt med lite trendbrott. Javisst att Oskarshamn vann senast. Men jag tror inte de mött många lag som gjort dom så här bra. Inte ett skott på mål av Timrå än. 🙈
OINKs inledande 5 mot 3 är tyvärr inget att orda om gällande utvisningarna vi drar på oss. Men ha med i bakhuvudet också att vi inte haft ett PP hemma på 2 raka matcher: Varför tar man då inte hakningen på puckförande Hanzl mitt framför domaren?
Alla såg ju att det är en skolboksutvisning, så argument om att det inte var något undanbeds.
297: Inte så konstigt egentligen, det är väl lite frågor att ställa till Kapanen med. Att han valde denna väg med backsidan. Att gå in med en väldigt tunn sådan, att förlänga med Eronen me förmodat högst lön bland backarna etc.
Att vi spelar så ojämnt är inte så konstigt egentligen. Att spelare som Rindell, Edfeldt och Forsmark kommer blanda och ge får man ha med i beräkningarna. Däremot skulle stommen varit byggd annorlunda i min bok.
vonDöbeln: Lilla farbrorn har gjort som förra gången har satt en skäring på vinst o slantarna går till de skyddade boendet för utsatta kvinnor med barn till jul 🎄🎄🇺🇿
Smokey: Svag period av Timrå, Juel storspelar. Offensivt är vi ganska bra. I egen zon är det total katastrof. Vi har ingen plan för uppspelen, vi spelar fast oss själva mer än att motståndarna checkar fast oss. På tok för mycket tid i egen zon.
Anton Wedin, 1 mål på 10 matcher. Är det här vad vi har väntat på i 1,5 år?
Mellanmjölksperiod, Oskars har ett mål i 5 mot 3 - inte mycket att gråta över. Om man ska ta med sig något så är det att vi verkligen har några PP-lägen att vänta i andra.
Räknade till åtminstone 3 solklara tvåor som man missade att ta i första perren.
Jokki Ollinen: När dom gör rätt grejer är dom hur bra som helst men när huliganfallangen träder fram visar dom tyvärr en mkt dålig sida. Pyroteknik på bortaplan vet alla hur det slutar ändå gör man det. Tifot?.... nja..... lite på gränsen men störde mej betydligt mer på "Tallnäs kickers"- banderollen då alla vet att det är en hulliganfallang
vonDöbeln: Det bästa vi har men kan endå tycka att vi haft bra tryck i äldre dar innan denna jävla ultras kultur dök upp, det är så jävla tråkigt att viska bete oss som wannabe supportrarna för stockholmslagen som hellre varit på fotboll än hockey med pyro och annat hulliganliv
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.
Javisst att Oskarshamn vann senast.
Men jag tror inte de mött många lag som gjort dom så här bra. Inte ett skott på mål av Timrå än. 🙈