1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05

« · 2665450 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Fan också. PP just när vi fått medvind.
Låst ämne

Inte ett till PP…
Låst ämne

Dubbeld: Det här var faktiskt bättre även om Dahlén aldrig träffar.
Låst ämne

Dubbeld: Men de har ju fått skott på mål i detta PP iaf, ett fall framåt.
Låst ämne

Villervalla: Rindell är för bra och viktig för att släppas iväg till Leksand...

Stor uppsida på honom

10 mål som back och 4a i backarnas målliga är inte dåligt
Låst ämne

bar mofftak: nu spelar man högt med skott istället för att försöka bygga PP:t från förlängd mållinje
Låst ämne

Tur att Oskarshamn har flera tunga avbräck annars har det varit torsk ikväll tror de kommer kunna utmana HV ordentligt med 2-3 st tillbaka
Låst ämne

Fan vad Hanzl är loj. Helt sanslöst
Låst ämne

Bee: betydligt bättre pp än tidigare iaf. ett fall frammåt som sagt.
Låst ämne

Zäta75: Både han och Lyytinen sägs ju vara helt klar för Leksand. Expressen och Madhawk brukar ha koll.
Låst ämne

Zäta75: vi leder 2-1, finns INGENTING annat positivt att säga om denna match hittills
Låst ämne

Håkkybåkky:

Är det så? Äntligen, har alltid hävdat att det zoomas in för lite.
Låst ämne

Modano: Oskarshamn är ju bara strået vassare än bobbarna. Det här är en 7-1 match.
Låst ämne

Zäta75: producerar ju onekligen en hel del poäng, men ofta oduglig i egen zon, hur ofta har han inte tappat puck kring eget mål tex!?
Låst ämne

Modano: Inte en chans, de är bara vi som gör så att motståndarna ser bra ut
Låst ämne

Håkkybåkky: Tjeck med nytt kontrakt symptom?
Låst ämne

Zäta75: Jag jublar, ingen gynnas av "heaven or hell-spel", hitta någon stabilare tack.
Låst ämne

Bajs spel
Låst ämne

Dubbeld: man blir illamående av att se Timrå spela pp. Tror de tränar utan försvar på träning
Låst ämne

nila: Jo så är det, däremot har inte Rindells misstag så ofta renderat i mål i baken. Så oftast lyckas han reda upp det. I den Underliggande Statistisktiken sett så är han en av våra bästa backar ihop med Lyytinen.
Låst ämne

Fullkomligt bedrövligt! Laget går på 85%…
Låst ämne

Smokey:

Ha ha, där har vi det! Snusen är så stor så Ante ser inte isen under matcherna…
Låst ämne

Synct: Leksand kan ta dom båda två. Rindell är ett litet tapp men det ska gå att få tag på en likvärdig back. Lyytinen har ju fullständigt havererat sedan han blev skadad. Ser ut som att han spelar med ett träben.
Låst ämne

nila: Vem som helst ser att Dahlen Hanzl och Pettersson inte fungerar tillsammans. Vi kommer aldrig att gå långt i ett slutspel om vi inte särar på dessa

Kör Pääjärvi istället för Dahlen och Oliver Johansson i 3e med Dahlen och Lundin. Lovar det kommer att se bättre ut

Ante hoppas du läser detta och ändrar snarast...
Låst ämne

Banal: Timrå: Får PP. Också Timrå: Har SHL:s två hetaste spelare på bänken i typ hela PP:t. Vafan, spela 29-51-57 tillsammans i PP, varför ska dom splittras? Hål i hövve.
Låst ämne

Laken: Om nu laget går på 85%, hur kan då sportsliga ledningen gråta ut över att hallen inte är fylld till mer än 85%?

Flertal inlaget tjänar mer i månaden än vad många i publiken kan drömma om, ja månadslönen är mer än vissas hela årslön..

Hur skall man då förvänta sig att folk skall betala dyrbara pengar om man inte presterar bättre än så här på hemmais?
Låst ämne

Sputnik1: vilken underliggande statistik syftar du på, inte +/- iaf utgår jag från!
Låst ämne

8179: "Timrå: Får PP. Också Timrå: Har SHL:s två hetaste spelare på bänken i typ hela PP:t. Vafan, spela 29-51-57 i PP, varför ska dom splittras? Hål i hövve."

Japp, längtar som tusan efter Jokinen!
Låst ämne

nila: Har för mig man gick igenom det i domustrappanpodden, där jag antar att man menade Corsi etc.
Låst ämne

Zäta75: Tror inte OJ får något sådant förtroende mer om det inte blir någon ytterligare skada. Man gör inte frilägesmål för snyggt ostraffat.
Låst ämne

Poäng i 10 raka matcher för Hållander nu, eller hur?
Låst ämne

Sputnik1: Vad är det för underliggande statistik du hänvisar till när du skriver att Lyytinen och Rindell är några av våra bästa backar? Dålig +/- dålig corsi, blockerar inte skott. Rindell är bra på offensiv blå men han är ingen LaLeggia.
Låst ämne

297: Jag har inte kollat upp själv. Gick bara på vad som sades för ett tag sen i podden som sagt!
Låst ämne

Vettefan hur Ante ställer upp PP:et.

Dahlén-Lander-MPS-Hanzl-Rindell ??????

Vafan har MPS ens för roll? Sen två spelare som passar hela tiden?
Låst ämne

Laken: Har ingenting i ett slutspel och göra med en kedja som producerar och ett PP som är en katastrof men likt förbannad ska Dahlen Farbror Hanzel in då större delen av det skandal 💯%
Låst ämne

Sputnik1:bättre att kolla upp än gissa? 🙂
Låst ämne

bar mofftak: får jag se Hanzl i ett till PP i den här matchen tror jag fan att jag polisanmäler Ante!
Låst ämne

DJ Hemp: Stämmer bra. Två assist hittills den här matchen.
Låst ämne

Blir helt vansinnigt frustrerad på det här laget. Så sjukt jävla mesigt. Jävlar anamma, anyone?

"Förstakedjan" spelar i sirap. Helt fantastiskt hur långsamt man kan spela. Om glida på skridskorna och söka en passning vore en sport-i-sporten hade dom vunnit den grenen i utklassningsstil. Jävvlar, så ickeresolut.

Det här kan gå hur som helst. Förlust på straffar?

Gaaah!!!1
Låst ämne

Sputnik1: ja statistiken kan ju ha sett annorlunda ut för ett par veckor sedan. Rindell var väl inne på typ alla mål i baken mot Skellefteå senast, det gjorde säkert inte underverk för hans statistik.

Själv ser jag fram emot när dom sticker. Jag lever i tron om att det går att ersätta dom båda.
Låst ämne

Yes Rögle 1-1
Låst ämne

297: Ja alltså har för mig det säkert var en 2-3 avsnitt sen minst de sa det också. Då när allt kom upp med Leksand.👍

Håller med om att de inte är oersättliga, men gillar nog inte tanken på ifall Nässén och Pilö är ersättare rakt av.

Hur som helst så har vi ju ingen som är i närheten av Rindell offensivt av backarna just nu. Så ersättas måste han ju göra på ett eller annat sätt.
Låst ämne

Rip Kirby:

Alltid något. Jävligt imponerande i sig. Kan väl inte finnas någon i dagens TIK som kommit i närheten på senare år?
Låst ämne

Bragd-Birger:

Ändå är första återigen bästa formationen, säger något om vilka problem vi har med vårt tröga spelsystem.
Låst ämne

The great one: med "första" menar jag line-upen. Inte Lander-kedjan.
Låst ämne

The great one: Återigen.. Vad fan gör Lundin inne i ett pp??
Låst ämne

Sputnik1: VARFÖR E ALLA SÅ NEGATIVA HELA TIDEN????? Kan ingen va positiv över laget elr e de bara himmel elr helvete 🤬🤬
Låst ämne

JonteD: Du ser inte hur obeskrivligt dåligt det här är?
Låst ämne

297: Hahaha, 2-2.😭😭😭 Så pinsamt.
Låst ämne

Fy fan vad sopigt!
Låst ämne

« · 2665450 · »