Heisenberg: Det känns lite märkligt att inte en endaste kommentar handlar om spelet eller målet efter en spelad period. Är vi redan så bortskämda att vi bara tar för givet att Timrå ska vara i ledningen? Jag kom in i matchen efter fem minuter och missade målet. Känns skönt att JD fick göra sitt första, men hur såg det ut?
Heisenberg: Jämför man med i fjol är ljudet flera klasser bättre. Då hörde man absolut ingenting av arenaljudet. Men framför allt så både kamerorna och fotograferna väldigt mycket bättre i år. Men det är klart, så dyrt är det ju inte att slänga upp ett par extra mickar.
Johan J: Det stämmer, blev lite bättre när jag ändrade ljudinställningarna på tvn men känns som det saknas mikrofoner i arenan. Är väl cmore som vill spara pengar :)
Lichln_Timr?IK: Serieledning ja...😁 Nja..inte ikväll...jag hoppas att barnet flyger ur istället ikväll.. 😄👍 Sa till sambon att jag kunde glida iväg en stund till hallen här..Västervik möter ju Mora.. Men det var ju inte populärt.. Hon kunde ju ringt för fan..👍😊😉😁
Hälge: Hoppas verkligen det på träning är mer raka rör vad gäller de detaljer som måste ordnas kring PP samt generellt agerande i närheten av kassen än det han förmedlar i intervjun. Snäppar de upp där blir man ruggigt svårslagna.
JanneH: Jag tror det mer beror på skadorna. När skadorna på backarna kommer som vanligt så måste forwards hjälpa till mer i defensiven och blir då mer trötta än vanligt och har inte orken 100 % att vara så där livsfarliga offensivt som de ... | #Läs mer ·