1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591431 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25

« · 1998203 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25
JonteD: Känns lite nonchalant och som att man underskattat motståndet, då blir det jobbigt när verkligheten visar sig vara något annat.
Låst ämne

Jockz: vi kan inte spela på 95%, då är vi inte bättre än undre halvan....
Låst ämne

Jockz: Nonchalant och underskattning vettefan, det har väl till stora delar sett ut såhär när vi inte smäller in mål i PP.
Låst ämne

SMÅLAND: Vad är vitsen med att gång på gång dumpa ut pucken mitt i slottet på sopren back? Skrik lite, Karlsson!!
Låst ämne

Synct: Så man är inte nonchalant? Kul att man ser olika på en match.
Låst ämne

Freddans spelsystem håller mot köttmurar🙌
Låst ämne

Med det här spelet....
Lär vi snart dala neråt i tabellen!!
Spelar vi hemma ikväll?
Är det måndag kväll?
Vakna för fan....
Löven leder med 6-0 efter halva matchen!
Låst ämne

Kerstin_k: Alla lag med orange på matchstället borde läggas ner.
Tycker alla 3025 här för "fågelburen" står helt tom.. FORZA!!!! vi kan mycket bättre.
Dubbla virkesträffar av lille herr Dahlén hjälp int..
Du måste sikta innanför 54.
Låst ämne

kulltorp: Alla ser det. Du kan vara lugn.
Låst ämne

kulltorp: Jag ser det du ser! Tycker våran superfemma är ganska uddlösa i 5 mot 5 och det smittar av sig i PP just nu där tempot går ner och jag även tycker det gjorde det stundtals mot löven med. Ohlsson och co har ett helt annat trmpo i sitt PP men saknar skillsen istället. Ärligt talat ser jag faktiskt inte en enda kedja som kuggar ordentligt. Vi har spelare som enskilt sprattlar till då och då. Vårat svaga 5 mot 5 spel börjar oroa. Har vi i nån match bara tagit tag i en match och malt på från start?
Låst ämne

Jockz: Tycker så fort vi sätter press i offensiv zon så är det alldeles för lätt att hålla oss på utsidan, vi åker och vänder och lämnar över i sarghörn, har extremt svårt att skapa något. Visst kan det se nonchalant ut till och från, men det är knappast vårat största problem.
Låst ämne

Jävla fart de har på rören Kristanstad..
Låst ämne

1-2
HAhahahahahahahahaaaa
Låst ämne

Synct: har knappast sagt att det är vårat största problem
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25 Låst ämne

SMÅLAND: Sådärja. 1-2 passivitetsvarning utdelas.. =(
Låst ämne

Strumpan ville spela mä oss??
Skulle nog inte bli sämre med en poängmaskin.
Låst ämne

SMÅLAND: för f#n Timrå, trampa på nu..!!
Låst ämne

roger_sundsvall: Detta är pinsamt, att vi ligger i topp är ett mirakel.. vi är så sjukt långt ifrån ett topplag nu. Fortsätter det så här kommer vi bli slaktade resten av säsongen
Låst ämne

Om man skjuter kan man göra mål...

Om man passar som korpenspelare kan man få mål i rövva...
Låst ämne

Jockz: Nej, jag sa att det inte var det.
Låst ämne

dags för en REJÄL
utskällning....bedrövligt agerande
Låst ämne

Herminator: herrejisses, sämsta matchen jag har sett på länge. Timrå kommer GE bort den här matchen, tråkigt att dom inte kan bjuda upp till dans. Vet inte vem av Timrå spelarna jag ska såga, finns så många att dra fram motorsågen på.. hoppas dom får en riktig utskällning i pausen.
Låst ämne

3 år har han haft på sig den väsande grisen🐷
Låst ämne

Det börjar likna förra säsongen....
Raset kommer nu.....
Det är närmare 1-3 än 2-2...
Låst ämne

underskattning
Låst ämne

The great one: grisen ? what ?
Låst ämne

yra höns överallt på plan kan inte vara underskattning. De hänger inte med i försvaret...
Låst ämne

Tyvärr är det så att riktigt bra lag vinner lätt mot skitlag. Det går inte att skylla på att vi har ”svårt” att lira mot grislag, speciellt inte på hemmaplan.
Ledsen att säga det, men Modo verkar ha det väldigt lätt just nu.. vilket gör mig bekymrad 😩
Låst ämne

dra in lönen
usch!!!!!!!
Låst ämne

Är det idag Berglund ska visa att han är lagkapten , föregå med gott exempel och vända matchen i tredje ??
Låst ämne

TIK1928: Pinsamt va ordet...
Tar Freddan inte bort Lander o Hardegård får förbanne mig Nubben gå ner o lyfta bort de...😈😈😈😈😈😈👊💪!
Låst ämne

Nacka TIKare: Dessutom är skåningarna bäst i serien på att vinna tredje period så...morsning å goodbajs.
Låst ämne

Sputnik: Alltså ok att vi ligger under mot Kristianstad, men herregud hur det ser ut är ju det värsta. Hur många mål har Dahlén, Lundin och Lööke gjort i 5 mot 5? Vi är som nån skrev nyss oerhört lätta att hålla på utsidan och det är något som speglades i matchen mot Björklöven tycker jag. Vi hade mer skott men jämför man med Björklöven hade de lättare att få skott från mer kvalitativa lägen och Björkens målis fick en lättare match än Brattis så sett.

Nu börjar min oro för att Freddan inte är rätt man att krypa fram igen. Han håller i forwards och än så länge är det bara PP som kuggat skulle jag vilja säga, utmanövrerade av Kristianstad på hemmais är inte godkänt nånstans. Utan Dahlén i detta lag hade vi knappast legat 5 i dagsläget som Nubben dillat om.
Låst ämne

Ja men platsar sopor som boyes whalgren då finms det inga krav av idioterna freddan nubben de är ju bättre och spela i den här skit serien och vara förbli en farmarklubb IDIOTERNA heja heja
Låst ämne

Nacka TIKare: Håller med... Kolla bara löven!? 6-0 inför tredje BORTA mot mora... Dom har TOPPLAG, det här kommer inte räcka i långt, nu när de andra lagen börjar trampa igång... Det är ren och skär bullshitt när man skyller på ”vi har svårt mot bottenlag” Vi ska fan bara vinna enkelt om vi ens ska ha en chans på slutspel eller final..
Låst ämne

Modano: Farmarklubb till vem ? Vem vill ta våra spelare ?
Låst ämne

Publiken gick hem efter halva matchen nere i Mora ikväll...0-6 efter 2 perioder!
Tror de som är i EO:N kan gå hem nu...
Torsk mä 1-4 ikväll...
Gravölen rinn lätt...
Hästen galopperar sönder oss på sönda!!!
Låst ämne

Woody: Jag skulle säga att vi är just topp fem i klass och prestation. Efter Löven, efter Modo, men strax därefter.
Låst ämne

Modano: varför får hardegård spela så mycket? Jag får panik på killen. Sämre back får man nästan leta efter typ i division 2. Han kan inte starta ett uppspel, han är typ i samma klass som Jesper jäger var hos oss.
Låst ämne

Hardegård å Lander de ser inte bra ut med dom på isen,sen framåt vi måste ju gå tuffare mot på kassen!!
Låst ämne

Tonymontana: Efter all istid han fick i SHL där det var total katastrof, svärsons benefits.
Låst ämne

Tänk Ledin eller Jämtin eller Jonte H framför kassen och slåss!!!
Peta in vart ända jävla skott på mål!!!
Varenda jävla da i uken!!!
VAKNA NU FÖRHELVETE!!!
Låst ämne

Synct: Ja först var det kanske inte nonchalant sen var det kanske det, vad vet man det svänger fort ibland.
Låst ämne

Andersson: Vaken du hur många tappa vi efter SHL säsongen som man fega sig ur ochåret före på med dina tjocka briller 😎
Låst ämne

Modano: tjocka briller ?
Låst ämne

UPPRÄTTELSE nu i 3:e TACK!
Låst ämne

TIK1928: precis.. handen på hjärtat så har vi haft så jäkla svårt vart enda år att spela bra mot skitlag. Det är ett tecken på att man inte har ett spel som håller mot ett defensivt sämre lag.
Förra veckan fick jag skit för mitt kritiska inlägg och då var försvaret att ”det är serielunk”.. men för fn. Dom har betalt att spela, sitter inte hemma i soffan eller har åkt typ 100 mil till nån jäkla bortamatch, då är det för fan bara att köra utav helvete. Hur svårt kan det vara? Dessutom om man vill bli något annat än en medelbra hockeyspelare så borde man villa visa vad man går för. Slut...
Låst ämne

Modano: Trodde alla bra spelare ville spela i allsvenskan ju
Låst ämne

Nya formationer i 3:e!!!
Wahlnöten tog iallafall en utvisning!
Låst ämne

« · 1998203 · »