Redigerad kommentar
tror inte ens det blir allsvenskan.. det är nog god natt totalt för föreningen
En halv period kvar att rädda spänningen för fan. Glöm inte att vi vände 1-4 till 4-4 och sedan vann med 5-4 mot Leksand efter straffar i kvalserien 2002! Framåt!!!
RunarUp:
Jag tänker inte klanka på Leksand om jag inte får fler skitbubblor. För då lär det brinna till i skann. Men som läget är nu så är vi ju inte ens i närheten av Elitserien. Det handlar knappast om minsta möjliga marginal så att säga. Snålheten bedrog visheten...
Redigerad kommentar
söder över:
Nej, inte jag heller. Just nu känns det så... Fan!
"Smollgan" igen... 3-4! Men kvittera den här gången nu då, för fan!
DJ Hemp:
Och så 2-4 på det... En Skärtorsdag från helvetet!
Bragd-Birger: där satt den, sista spiken i kistan.....Grattis Leksand....
Hockeyallsvenkan ÄR en roligare serie....suck
Fick just en ordentligt hånfull bubbla från en riktigt äcklig leksing. Och ändå är väl DJ Hemp den ende här som till viss del har försvarat Leksand. Det var alltså tacken det. Jävla helvetes satan!
haha en gång till! hahaha...
dom är juh inte på riktigt...
vart faaan är känslorna!
jävla småflickor i röd dress! STÅÅÅÅÅ UUUUPPPP!
danne80:
Ähhh va fan, dom vil ju inte vinna..........
fredriko74: NÄ VERKLIGEN INTE... men lugnt och metodiskt går inte...
kör över alsenfeldt crosschecka ryno ät upp herr sly och vik ihop timander på mitten o sparka honom i arslet.
fulspel o aggrisivitet nu! Jonte HOHO vart är du?
Alisandali:
Man kanske blir Stockholmare per automatik om man tränar Djurgården? ;)
Sir Väs: tårarna lär nog komma, men mådde faktiskt ännu värre under RBK hemma. Kändes som tåget gick då. Värsta krisen kom när insikten nåddes att om det tar 18 år att komma tilbaka även denna gång har jag fyllt 70 när detta sker...
söder över:
Ja, och tack vare det är det inte till 100% över som jag tänkte vid 1-3...
ja va fan ska man säga, först perra sen den här jävla 08 som knappt fått pubishår
danne80:
2-3 genom "Smollan" nu i alla fall...
Smollgan...
Redigerad kommentar
Nu är det kört, skulle man tro...