1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591261 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Leksands IF 2023-02-28

« · 2481938 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-02-28
Fin slovakisk hjälm på Karolus! 👍
Låst ämne

Patrick Polly: Håll nollan nu i din debut Kaarlehti
Låst ämne

bar mofftak: Tråkigt nog tror jag vi löper stor risk att tappa honom pga det.
Låst ämne

Lomond: håller helt talanglöst coachat
Låst ämne

Synct: Härligt, här var man opepp redan innan matchen, sen får man världens tröttaste kommentator på det
Låst ämne

Rico01: Jo de finns en sak!! Karolus i kassen!!!!!👍👍🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Låst ämne

Dubbeld: Måste hålla med om det ang Emil o Mieho. För tillfället ska inte Emil spela i andra femman o Mieho känns ju mer som en tredje femma spelare.
Nä byt plats med Emil o Hartman o sen även byte med Walli o Palola.
Pääjärvi har dock på sistone fått upp farten o även visat mer fysikt spel o gjort det bra med Hanzl o Dahlen.👍
Bara hoppas på 3 pinnar ikväll även om dalmasarna får gälla som klar favorit.
Låst ämne

Dubbeld: Behandlingen av Walli är bara märklig. Han dessutom har bäst skott % i laget av de som tagit tillräckligt med skott för att statistiken ska säga något.
Låst ämne

Villervalla: Japp, man vet att man kommer sitta och vara galen och hata hockey om 3 timmar. Sen är det Torsdag så sitter man som en jävla idiot och längtar igen.
Låst ämne

Zäta75: Då ska man snart våndas igen av rent självplågeri, man måste nog vara lite masochist när man håller på Timrå.
Låst ämne

Dubbeld: Ja, skandal att Meiho spelar där istället for Walli

Men nu jävlar kör vi. Chansen finns till 3p det står 0-0 😎

Mycket intressant att se Karolus. Spika igen nu
Låst ämne

Vi rulla runt som vanligt Walli i 4e helt hjärndöda tränare och fröken Petersson FÅR EJ RÖRAS bara spela Leksand 2.75 är GRATIS
Låst ämne

Patrick Polly: Walli

Ny omröstning, vilka tycker att EP är bättre än Walli?

Tycker varken EP eller Mieho hör hemma i 2a
Låst ämne

Snabb omröstning, vilka tycker att Mieho är bättre än Walli?
Låst ämne

Timrå är laget som aldrig ger upp!
Supportrarna är en annan femma!😎
Låst ämne

Öret petar deras talang Leo Carlsson för att ha försovit sig under veckan, bara bra för oss
Låst ämne

Absolut INGENTING talar för oss ikväll. Och det är möjligtvis det som talar för oss ikväll.
Låst ämne

Labban: Claesson och Sören P . Bra , dom 2 sämsta
Låst ämne

Pehr Claesson (plus två andra domare) slutar denna säsong! 🥳
Låst ämne

370:

Jag helgarderade matchen på powerplay, känns som om det kan gå hursomhelst.
Låst ämne

370: det måste vara för att dom kan spela helt utan press ikväll!
Låst ämne

Timrå4ever: Lockande odds
SvenskSpel håller er som favorit. Får se om det blir en skräll eller om ni motsvarar förväntningarna
Låst ämne

370: Vill först veta hur mycket de åt på Bite Line igår..
Låst ämne

370: -1.5 Leksand
Låst ämne

palleparling: Dahlén - Hanzl - MPs i första ikväll
Hur ska man betta sina pengar ?
Låst ämne

9682: det är inte löven vi möter!
Låst ämne

Bee: Ja en sågning av Wennerholm är ju något av de kraftfullaste anti-jinx man kan få... men nu vågar jag inte säga nåt mer för då kanske jag jinxar anti-jinxen eller?
Låst ämne

Tom Topp: 2000 bussar!
Låst ämne

tjobba: 2000 leksingar?
Låst ämne

tjobba: ÖÖHH! ÄÄÖHH!
Låst ämne

Ser ut som det är många sålda biljetter. Borde kunna bli en bit över 5000 även i kväll.
Låst ämne

Smokey: kan man hoppas på lite underskattning från Leksands sida? Nä, dom behöver ju också poängen!
Låst ämne

Oddsen på att Johansson står ikväll igen? Trots extremt hårt matchad? Jag skulle säga 1.00, alltså ospelbara odds.
Låst ämne

Det tar uppåt hundra år för en ynka plastkasse att brytas ner. Själv kan jag bryta ihop på tre minuter i en jävla hockeyperiod...

För många år sedan sydde och målade vi en rödvit banderoll inför ett möte med leksandsjävlar med den ödmjuka texen:

Giv oss frid. VINN!

I afton strålar den banderollen starkt mentalt i min sargade hockeykropp. Orka.
Låst ämne

Frugan har köpt biljetter så vi kommer vara där! Känns skönt på något vis att inte ha några förväntningar!
Låst ämne

Skönt att hockeyvärldens i särklass sämsta orakel Wennerholm äntligen sågat oss ordentligt.
Låst ämne

Herminator: Hockeyallsvenska klubben Vita Hästen har stora ekonomiska problem.

Föreningens aktiebolag behöver få in 2,5 miljoner kronor för att kunna slutföra årets säsong.

– Vi befinner oss i ett akut läge, säger styrelseledamoten Richard Lundqvist enligt NT.
Låst ämne

Herminator: Kunde vi knäcka Armalis i kvalet förra året kan vi göra det nu också ;) Även om det var mest tjecken som stod
Låst ämne

JanneH: Du menar Amaryllis.. =)
Låst ämne

JanneH: Kaz var ej ombytt mot SAIK så jag tvivlar på att han har spaden ikväll.
Låst ämne

Smetovish: Jag hade lätt varit där om jag inte hade behövt stryka strumpor. That's life 🤷
Låst ämne

Bragd-Birger: jag tycker de ska ställa sig på bromsen och döda allt vad spel heter.
"äckligt disiplinerad" á la Timo Lahtinen. Kunde Leksand åka upp till Skellefteå och vinna med 2-1 så måste ju faan vi kunna grisa till oss nåt liknande mot Leksand ikväll
Kan man hoppas att de också kör med sin andre keeper? Eller ska den där jävla Armalis ligga och kräla och vara överallt.
Låst ämne

Smetovish: Vi stöttar laget i vått och torrt. Det är nu de behöver vårt stöd som mest när det går dåligt. Nu ska vi vända detta!
Låst ämne

Någon som vet om det kommer 70 000 Leksingar ikväll eller? Är inte jätte mycket sittplatser kvar direkt. Tänkte att våran kräsna publik inte skulle orka sig ut till hallen en tisdagskväll som denna men kanske har fel?
Låst ämne

Zoogin62: ja, chanserna till poäng ikväll känns mikroskopiska. Har för första gången den här säsongen bokat in mig frivilligt på annat ikväll. Lär väl småsnegla lite då och då, och räknar med att det kommer bli mindre och mindre upplyftande ju längre matchen går.

I den bästa av världar skulle Timrå släppa ner axlarna och bestämma sig för att bara gå ut och köra utav helvete ikväll. Ge hemmafansen någon form av kompensation för allt ängsligt alibispel dom tvingats utstå den här säsongen. Men, nä. Aint gonna happen.
Låst ämne

Villervalla: Nä som sagt. Vi får passa på att må dåligt och ta ut förlusten i förskott!
Låst ämne

roger_sundsvall: Man kan ju hoppas att Leksand får sota för Timrås senaste usla matcher men fan tror.
Låst ämne

9908: Slå en tärning. Det är iaf tradition hos Leksand, spelar ingen roll vem vi spelar mot.Vi kan spela sveriges bästa hockey mot SAIK men skita brallan mot IKO

Lycka till i kväll.
Låst ämne

Gameday
dags o steppa upp
Låst ämne

Givetvis sitter man och hoppas, hoppas, hoppas att vi ska avsluta starkt. Att åtminstone Leksand, Brynäs samt IKO är poängmatcher som genererar playin. Oavsett om vi alla är rörande överens att det här laget inte kommer gå speciellt långt i ett slutspel så är varenda extramatch efter 52 omgångar väldigt väldigt viktig för klubben. Något som lämnar morot till laget inför nästa säsong, genererar extra klirr i kassan samt släcker lite törst hos oss slutspelssuktande fans.

Men just nu ser jag det inte hända. Blir gärna motbevisad, men skulle bedöma våra chanser till vinst ikväll som följande:
Låst ämne

« · 2481938 · »