bar mofftak: på tok för passivt spel, som vanligt. Timrå behöver äga mer puck och inte slå ifrån sig i panik hela tiden. Leksand får ju parkera i vår zon.
Tim Erixon lägger en onödig passning bakom ryggen i egen zon för 173627472847272 gången de senaste 10 matcherna och sätter oss under press i egen zon helt utan anledning.
Smokey: Nej Emil.P får vakna redan nu. Jag citerar Dia Psalma, "den som spar, han har till slut bara pengar kvar, köp upp dina pengar innan dom tar slut. " 😉
Smokey: Bra agerande från EP vid 3-0. Det är han som smyger fram bakom LIF-backen och knackar bak på hans klubba så att det blir ett pass till Hartmann.
palleparling: Jag har aldrig bettat emot Timrå, men fan vad det vore skönt med en tröstpeng vid förlust. Men det är väl ungefär så långt tankarna går, ALDRIG.
297: Det är lite upp till bevis för Ante att kunna få laget att spela över hela banan när vi haft en tvåmålsledning in i en periodpaus. Tyvärr tror jag vi kommer vara parkerade i egen zon hela tredje.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Jag tror att Palola gör sin bästa match sedan han kom till oss.