Labban: var ju så pass långt efter att armalis la handsken på pucken att jag kan förstå att domaren tar det. Onödigt av Mieho, verkligen noll chans att få till något annat än en utvisning där.
Tänk om vi kunde spela såhär bra från start alla matcher, då jävlar får lagen det svårt som kommer på besök, Karolus är kung i målet än så länge! Leksand har farliga omställningar!
Synct: SHL domare vettu, ska delas ut jämlikt, ser de minsta lilla incident de kan ta på laget som fått spela PP först så tar de den alla dagar i veckan, sen har de varit jääävligt benhårda med just slashingförsök mot målvakterna den här säsongen, inte förvånad att han höjde armen.. 😅
Karolus har verkligen tagit chansen så här långt. Men mycket återstår ännu. Håller andan angående Hartmann och tar inte ut något elände i förskott. I så fall får någon annan stiga fram vid sidan av Walli och Hanzl. Bra resultat även i övrigt hittills.
Zäta75: Vore ju ett satans bländverk om Heartman går sönder nu när han är bäste Timråit på isen. Wedda 2.0 så att säga.
För övrigt är alla på plats värda att få se Timrå i full blom en match. Men räkna med att masarna kommer höja sig under matchens gång.
Många som bidrar ännu så länge, åt båda håll. Mycket bra och det innebär viss avlastning för Capitän Lander och styrman Dahlen. Extra plus till hela backbesättningen som verkar påslagna över hela linjen.... Så där nu har jag antagligen jinxat och swinxat bort den här matchen. Då får jag f#$ ställa mig i skamvrån efter matchen och mottaga ägg, äppelskrutt, olja och tjära.
mattias - 74: Lugnt ni vänder. Timrå har varit expert på att spela bort flermålsöverlägen. Vi har väl tappat en 2 målsledning i vår förra hemmatch mot er efter att ha vunnit skotten rätt övertygande då med i förstaperioden?
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·