Örebro ligger under, Frölunda ligger under, vi KANSKE vinner emot Leksand, det är som uppdukat för kanonresultat ännu en kväll. Är det då vi bajsar ner oss i 3:e igen?
jå1: Nu har vi en tvåmålsledning igen som i lördags. Hoppas vi lyckas förvalta det denna gång. Inget slarv nu fortsätt kämpa och åka skridskor som ni gjort
Resultatet ser även bra ut i den egna matchen - så här långt! Blir ändå en plåga att följa resten kan man känna. Antagligen ännu värre att gå och lägga sig och kolla hur det har slutat i efterhand, då man brukar vakna mitt i natten, så stannar väl uppe ett tag till trots denna dödströtthet…
Synct: när du skriver att vi kanske vinner visst inser du då att Leksand reducerar med 13 minuter kvar sen kvitterar dom med 3 min kvar sen torskar vi i sudden?
297: Det är lite upp till bevis för Ante att kunna få laget att spela över hela banan när vi haft en tvåmålsledning in i en periodpaus. Tyvärr tror jag vi kommer vara parkerade i egen zon hela tredje.
palleparling: Jag har aldrig bettat emot Timrå, men fan vad det vore skönt med en tröstpeng vid förlust. Men det är väl ungefär så långt tankarna går, ALDRIG.
Smokey: Bra agerande från EP vid 3-0. Det är han som smyger fram bakom LIF-backen och knackar bak på hans klubba så att det blir ett pass till Hartmann.
Smokey: Nej Emil.P får vakna redan nu. Jag citerar Dia Psalma, "den som spar, han har till slut bara pengar kvar, köp upp dina pengar innan dom tar slut. " 😉
Tim Erixon lägger en onödig passning bakom ryggen i egen zon för 173627472847272 gången de senaste 10 matcherna och sätter oss under press i egen zon helt utan anledning.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.