neutral: jo men den fingertoppskänslan finns inte hos domare idag. Eget ansvar finns inte längre trots att de pratas om de på varje domarutbildning jag gått på
Bee: Lundin får skylla sig själv. Precis som du säger är klubban där i ryggen och även om leksingen faller olyckligt så är det inte en ful grej Lundin gör. Men så jävla speldumt, varför ska klubban vara där i ryggen överhuvudtaget och riskera en utvisning? Nu hade vi lite otur med lotto och fick 5+20 men det är klantigt av Lundin att ens riskera en 2:a där.
Villervalla: Ett under om det inte blir mål.på 5 min pp i 3e nu. Då blir det uppförsbacke direkt och jaga. Blir svårt att ta piäng om Leksand tar ledningen igen i pp. Men vi ger aldrig upp. Johansson måste storspela nu
Hur jävla grå och tråkig har inte hockey blivit i Sverige när varenda jävla spelare måste svara "nä jag missade den situationen" med ett snett leende av skam för dom vet att säger dom nått så är det böter?
Fy fan för dessa jävla syltryggade primadonnor till dom are och deras förbund som inte tål ett jävla skit!!
Hade domarna haft en liknande banderoll riktad mot sig likt Luleås banderoll om Kempe hade det varit risk att dom börjat böla och vägrat kliva in på isen om inte klubben betalat skadestånd först
Timrå Isstadion: Timrå har generellt bra supportrar som aploderar när Hrivik lämnar isen i tex Luleå buar dom och skriker filmare. Vi är rätt många som föredrar atmosfären som är i Timrå framför Luleå.
9908: men om du inte har uppfattat att det är jävligt olika bedömningar i SHL beroende på vilket lags spelare som gör vad än så får du väl se detta som en läropeng…
Hehe!
Lundin sätter klubban i ryggen på Hrivik på ett sätt som inte är tillåtet och Hrivik blir skadad…
Är han som Elvenes så kommer han tillbaka i 3e direkt men det visar sig…
Kraften i crosscheckingen var obefintlig på elitnivå. Men det var onödigt sett till vad som följde.
Leksand har väldigt dålig balans tyvärr och det måste man se upp med. Kan dom slänga sig så gör dom det.
söder över: tror inte Hrivik kommer tillbaka dom lägger han i "framåt stupa sidoläge" så den tog nog illa men vist han kan ha tappat luften med men Hrivik är ingen som gnäller så jag tror det tog riktigt illa.
Jåkkinen: Nu gäller det. Klarar vi boxolay i 5 min tror jag att vi vinner matchen. Annars inte. Hjärta som gäller nu ge allt och täcka skott. Vi har klarar det tidigare men Leksand är bra nu
Synct: Jo det var lika, motspelaren ser honom komma, försöker vända bort får dålig balans och en lätt tryckare, faller som ett korthus pga dålig balans.
Timråiten Challe rakryggad som få och säger som det är. Tar Lundin i försvar och knätofsen verkar vara borta från spel så den tog illa tyvärr. 5 min var dock för mycket.