Men för fan! Sluta att hålla på modo era jävla svikare!!!! Jag blir så jävla satans förbannad!!! TIMRÅ IK - Det räcker så! Satans jävla desertörer... Tillsammans ska vi ro den här jävla skutan i hamn!!! Men nu börjar Seinfeld och den serien anser jag är ganska kul... :)
General_Moisio: jag var på matchen idag å jag vet att dom klarar detta jag vet att det är jobbigt att gå på 3 femmor i 60 minuter men dom får inte bränna allt krut på en period..
dom kan vinna och dom kommer att vinna på lördag
dom kommer att kämpa och visa hjärta för laget och vinna
Gladh: Därför att Mora maler på med fyra kedjor mot ett skadedrabbat HV.
Sedan talar väl allt för att Martin T, Pelle G, Johan D och David P kommer tillbaka mot oss på lördag. Medans vi fick ännu en skada. Erik lär ju inte lira då iaf. Sedan är det osäkert med Robban även om han trodde på spel.
Gladh: därför att ett skadedrabbat lag inte orkar mot topplagen i hela matchen, de såg vi bevis på idag eller? Och vi har tre topplag till att möta nu.
Detta var den, i fullkomlig särklass, absolut tyngsta förlusten denna säsong. Sjuk jävla tomhet, efter kvarten i våras så var man mest arg och besviken, nu är man helt jävla tom. Att folk ens kan stå och applådera efter matchen är helt ofattbart, applådera, glömma, åka hem, onanera.
General_Moisio: fan va du ska vara bitter hela tiden vi kan lika gärna ta nio poäng om vi ger allt och kämpar tills vi spyr kan mora spöa hv med 4-0 var ska inte vi med ett skade drabbat lag kunna göra det
kidcox: Det är inte Backe som gör backarna skakiga. Det är tvärt om den orörliga defensiven som gör Bake osäker. Den fungerade till just innan juluppehållet men sedan... Vi var bäst i elitserien i boxplay, täckte skott som gudar och styrde tufft bort motståndarna i egen zon. Det spelet vill jag se igen, senast på lördag...!
Gladh: Skönt att det finns några här som inte gett upp än i alla fall!! Jag tycker att så länge inte säsongen är slut, så kan man inte dra några slutsatser överhuvudtaget. Ok, det har varit en grymt svajig säsong, det har väl alla kunna konstatera som har nåt förnuft. MEN, det är ändå i slutspelet som allting ska fungera, och det ska väl ändå inte Timrå misslyckas med att nå, ALDRIG!!
Som sagt slutanalyser tycker jag ska göras EFTER avslutad säsong, punkt slut!
För jag tror knappast de som hånat, häcklat, spytt galla, nedvärderat, dömt ut allt och alla kommer att minnas det om Timrå spelar en final här senare i vår, KNAPPAST!!
Som sagt, UPP med huvudena och stå upp för Timrå IK tills dess att säsongen är över och FÖR ALLTID!!!!!!!!!!!!!!!
actionleif: Ja tänk för att jag vet det vet du? Förstår inte varför ni hoppar och pikar mig jag hade bara samma åsikt som en annnan person men det verkar inte som om man får ha en åsikt i denna gästbok
The great one: Vi hade domaren mer emot oss än med. Tycker du är smart som går in här och klagar på spelet. Hade du förväntat dig en annan matchbild ikväll?
Kerstin_k: Ja verkar bara vara inavel här som du.Typiskt norrland inte våga öppna käften och kräva nåt av en Sryrelse. Tänk om man skulle sitta så som AIK BAJEN DJURGÅDS fans och bara se sin klubb skötas av DÅRAR då skulle det bli uppror nä här är allt så bra bra bra. VAKNA viken idiot som helst ser att raset har börjat när inte Nubben fick förstärka laget. Vadå skylla på pengar bara skitsnack bygga viktigare än laget man bara skrattar.Inget bra lag mindre PUBLIK SÅ KLART !!
svanen: Jag är med dig, men hela frustrationen här är ju att alla vill ju så mycket, och har hjärtat för Timrå i alla lägen, bara det att det tar sig i olika uttryck, men frågan om hjärtat finns i organisationen på samma sätt längre, tycker det är för mycket fokus och prio på arenan istället för laget. så uppfattar jag sitiuationen.....
The great one: Idag tjänade LHC helt klart på domaren, de hade för enkelt att hålla bort oss. Men orsaken vi förlorade var att de inte orkade hela vägen ut...
Orkar inte läsa mig igenom horder av inlägg om hur dålig organisationen är, vilket skämt Challe påstås vara och säkert nån dänga till Tenkrat som vanligt fast han var bäste man på isen (båda lagen räknat) men om någon vet hur det gick för Erik Andersson så skulle det vara roligt att veta. Tack så mkt
Per HApps: Alla måste ju få ha en åsikt eller hur. Visst jag vet hur skadelistan ser ut. Men om du läser inläggen tidigare så ser du att vi menar spelet att TIK inte riktigt har ett eget spel.
Per HApps: Och förmodligen har han "Modano" under hela sitt liv ALDRIG hållt på med någon form av idrott heller!!! IDIOT!!! Visst fasiken känns det tungt just nu, HELT KLART, men nu är det tid för alla som håller på Timrå IK att dra sitt strå till stacken. Man kan nästan tro att vissa här skulle önska att vi åkte ur elitserien, pinsamt!
Nä, upp med huvudet nu alla vi som älskar detta rödvita gäng och kämpa hela vägen ut!
The great one: Undra hur det tänks i ledningen nu, om det finns några tankar, om vi inte kunde knyta till säcken idag, vad är det som säger att inte raset kommer att fortsätta.
The great one: Kan bara hålla med dig om det. Allt heder åt Challe men han är inget för Timrå har aldrig varit och kommer aldrig bli. Nä ny coach tack.
The great one: Han är absolut inte rätt man för jobbet tycker jag.
Sen ska man inte klaga på dagens insats. Det är det bästa de presterat på månader... Att vi förlorar beror på att matchtempo saknas och orken tryter när vi kör på 3 femmor. Misstagen kom med ca 10 minuter kvar...
Hahl Bundy: precis håller med dig har varit in å kollat här dom senaste dagarna å läser man bland inläggen känns det som om alla har gett upp hoppet på vårat lag. Visst vi har det jävligt tungt just nu därför behöver dom oss supportrar mer än nånsin
stöta timrå i med och MOTGÅNG
Kämpa kämpa vila å klaga kan vi göra när säsongen är över
wap.hockeysnack.com Nu får ni ge er! Visst är det fruktansvärt tungt o jobbigt just nu men det är nu det är tid att kämpa kämpa o åter kämpa. Det gäller oss o det gäller laget. Ska vi bara lägga oss ner o dö? Nej aldrig i livet! Kämpa kämpa jag vägrar att göra nåt annat!
The great one: Ingen har skyllt på Backlund bara iskallt konstatera att han inte pallar trycket på denna nivå. Ger ett fruktansvärt ostabilt intryck vilket smittar av sig på backarna som i sin tur skjunker allt längre in mot sitt eget mål. Det vi behöver med alla dessa skador är en målvakt som kan göra det omöjliga ibland. Backlund godkänd idag men inget mer där har du problemet men honom.
Tenkrat var kung i kväll tyvärr höll inte timrå hela vägen... samtidigt anser jag att man inte ska att timrå inte tog bort sina spelare efter tekningarna som dom skulle dom ska inte få göra 2 mål direkt på tekning annars tyckte jag att dom spelade helt okej med tanke på alla skador hoppas det gick bra för erik andersson och att han inte blir borta för länge. Nu är det bara för grabbarna att glöma denna förlust och ladda för en svårare match på lördag
Modano: Fan vilken mogen och nyanserad bild du ger av situationen. Du måste ju fan jobba som diplomat eller chefsförhandlare någonstans. Fatts bara att du föreslår waterboarding som motivationshöjare.
WE SHALL RAISE FROM THE ASHES AND WIN