kattan: Tycker att Andersson är bättre än Lundin på att driva puck, och har dessutom ett bättre positionsspel. Lundin är starkare och bättre längs sargerna. Således har jag inga problem att se Lundin på kanten och EA i mitten.
Men jäklar vilken konkurrens det blir när Wedda ska in. Holy fucking smokes.
Tarasov: Precis som många andra satt jag och spekulerade i huruvida det var bra eller dåligt för oss att LHC torskade mot både Örebro och SAIK men sedan kom jag på mig med att det där är ju bara jävla "loser mentalitet" från förra säsongen.
Timrå IK 2022/23 torskar faan inte en fullsatt hemmapremiär mot Clüben, eller nåt annat jävla SHL lag för den delen heller.
Detta är den nya verkligheten... lika bra att jag vänjer mig med en satans massa framgångar och sånt skit
mikenomad: Sitter o passar på vildsvin just nu nere i Örebro!! Känner lukten av de laget ända hit i skogen men följer erat tugg hela tiden 🤠🤠!! har surrat me Jonte o de blir åka av i kväll!! RÖD O VIT HOCKEY DYNAMIT!!!!!
Se till att vinn ikväll nu och skapa ett krislag av LHC efter 3 omgångar.
För mig skulle det perfekta vara ifall LHC åker ut, tror inte de har samma förutsättningar som DIF och HV att studsa tillbaka direkt. Så missar Modo i år kan det vara bra läge nästa med ett LHC som går ner.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Men jäklar vilken konkurrens det blir när Wedda ska in. Holy fucking smokes.