Nisse1: Just nu ser det mest ut som att Lander spelar där han spelar för nån egen rehabs skull. Han är, och det bär emot att skriva det, det här lagets sänke f.n. Han är allt det som alla säger att han inte tillåter nån annan i laget vara
The great one: Blir det inte bättre så får vi skippa Juolevi och ut och jaga förstecenter för pengarna istället..
Mest less är jag nog på Ante i detta läge. Bra att du går ut och ryter till efter matchen. Men nog skulle anslagstavlan rykt i en timeout när ALLA såg vart det bar av.
vonDöbeln: Ja man behöver inte vara Modoit för att ana att paniken lurar runt hörnet. Tre vitala skador på backsidan tvingar Kapanen att agera och ekonomiskt lösa det genom pantburksidéer....
Så, har vi skyllt klart hela förlusten på Anton nu? För den här kommentaren tar fan priset. Sen är han såklart inte tillräckligt bra nu, men någon form av nivå tack.
X-Län: mogen kommentar, absolut han är inte i form och gjorde en dålig match och har väl inte kommit upp i nivå. Men helvete vad han betyder mycket för laget endå, gör han en sämre match så gör Timrå det också. Han måste ta taktpinnen absolut men du tror inte han ställer krav på sig själv? Extra mycket för hans farsa är tränare.?
Tycker fan att läsa det här forumet ibland är som att komma in i de skelas förening. Gör Timrå en dålig match så ser ni varenda jävla felpass, varenda misstag. Däremot när dom vinner tokhyllas alla även fast dom gjort misstag o felpass.
Kort sagt jag tycker denna match var en bra lärdom
söder över: Ja precis. Kändes inte säkert överhuvudtaget med 2-0 mot LHC i sista. Vi vet ju hur de vänt matcher förr. Men på spelarna såg det ut som de tänkte "detta är lugnt, vi chillar tredje". Sen gick det som det gick. Önskar mer jävlaranamma varje match.
9908: Håller med, Lander skall inte bära ansvaret för denna förlust. Däremot måste Ante kunna vara så pass ärlig mot sig själv och laget att han inte sätter honom i 3 mot 3 när han spelar som han gör för tillfället. Ja eller att inte spela honom allt för mycket alls för den delen. Har han känning så bör han snarare få ytterst minimal speltid.
Jag trodde aldrig att jag skulle behöva skriva nått kritiskt om vår kapten. Men det ser inte bra ut på isen, tyvärr.
Så jävla besviken ikväll!!