Knylan: Inbördes möten i år. Linköping 3 segrar, Timrå 0 segrar. Målskillnad 16-5, 5-2, 5-2, 6-1. LHC har haft ledningen efter första perioden i 2 av 3 matcher.
Förra säsongen. Linköping 4 segrar. Timrå 0 segrar. Men då var det enbart uddamålssegrar.
Vi får gå tillbaka till den 2 mars 2023 då Timrå vann senast. Så vi har 7 raka förluster mot Clubben nu. Dags att ändra på det ikväll!
Om vi vinner och Modo vinner mot Luleå har LHC bara 1p ner till kval med 2 omgångar kvar. Då tror jag inte att de klarar det.
Oliver_Kapanen: Hörru, fokusera på att "bumpa" framför mål i Power Play istället. Har det ganska lungt just nu i Mars. Har redan satt laget för iår och nästa. Din ersättare för nästa år är klart.
Ida håll vi tumm för att " SHERIFFEN " ä mä å städ unn LHC i vårt territorium 💪💪💪 Enligt samtal mä hanns far imorse så var dä hoppfullt 🙏🙏🙏 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Helg å hemmabaren öppna kl 10 mä bolage ida å Lönnå på högsta på Grammofon 🔥🔥🔥☀️☀️☀️ Ge oss FRID å VINN ikväll å behåll KVARTENFINALPLATS 💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Olli Nomadinen : Den som inte tar ut segrar i förskott får kanske inte fira några. 3 poäng ikväll och jag vågar påstå att vi är top 6. Säger inte mer än så...
Greven: Vi vände ju trenden mot Frölunda där vi också var på väg mot 4 raka förluster. Jag tycker INGET lag i denna serie ska kunna komma i väg med 4-0 i matcher med tanke på det lag och den coach vi har.
Herminator: Fadern och Sonen, Svensson, Forsmark tillbaka, skönt! Den heliga anden Juel i mål. Skänk oss 3 poäng ikväll och skräm bort Linköpings demonen.
{10779}: Nu vinner vi ikväll och hela den biten tycker jag. Vill höra big win for us, Du skall inga andra gudar hava än Kjell Lönnå, handväskor, Sture, Pavel Brendl, Stephen Foyn och Abris. Amen
Herminator: Viktigt att skägget Svensson är tillbaka. Helt annan stabilitet i försvaret när han är med. Och vi slipper spela en oerfaren lillebror Kapanen på 6 backar. Nu gjorde han det bra förra matchen men ändå.
Årets viktigaste match kan man lugna säga. Vi bör vinna hemma för att ha något i slutspel och topp 6 att göra. Förlorar vi alla 4 matcherna mot LHC i år tycker jag inte vi har i topp 6 att göra faktiskt Så bra är de inte och de har inte Högberg i mål längre. Boggeyteam och boggeyteam. Gör alla jobbet ska vi bara vinna idag.
Olli Hahl: Jokinen kan rannsaka sig lite och steppa upp med. Tillbaks med Lundmark ihop med Pääjärvi och Lander igen till att börja med. Walli och Pääjärvi är ju iskalla ihop just nu.
Lundmark skapade verkligen en helt annan energi i den kedjan.
Olli Hahl: Haha. Satt precis och skulle skriva att nu gör Rattie mål i PP. Men det är vi som får ett med oss. Jahopp. Tar vi chansen? Njae, vu vaskar väl 2 minuter i vanlig ordning.
Apropå tallarna.. Det här blev resultatet när jag bad ChatGPT göra en hemmatröja & en bortatröja med tallarna istället för TIMRÅ😅 Jag personligen tycker att dom blir mindre plottriga med tallarna och 100% snyggare 😍🤩. Oavsett tallarna ... | Läs mer