1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590689 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2005-01-08

« · 483846 Till forumet

Timrå IK - Linköpings HC 2005-01-08
Vinst och vi är tvåa fast vi har ju två matcher mindre lirade
än LHC..........

Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!

Lall On Lall ON..

Visst blir det vinst imorgon!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2005-01-08
SMÅLAND: VISST BLIR DET?? Räcker med Vinst Imorgon!!
Kommentera

SMÅLAND: Visst kommer det att bli vinst, så vi kan knuffa ner dem ett steg, gud vad härligt det skulle vara. Eller hur!
Kommentera

Domherrar...
Chef: PERSSON, Sören      
LM1: ANDERSSON, Åke
LM1: LUNDGREN, Jörgen

FORZA TIK.....alltid, alltid.....
Kommentera

Lite information om motståndarna: Jag var ute med hunden imorse och möttes då av ett gäng halvfeta hockeyspelare. LHC bodde på Knaust inatt och tog en morgonpromenad på storgatan runt 0945 imorse. Huselius såg riktigt morgontrött ut, Det såg ut som om han sovit med hjälmen på inatt. Hoppas att han inte vaknar till på hela dagen.

Andreas Pihl såg bara stor ut.

Tallinder såg ut mer som en basketspelare än hockeyspelare.

Morrisson och Knuble gick in på vängåvans spelbutik och köpte en kanadensisk dagstidning(eller om det var en veckorevyn?). Dom såg oförskämt pigga ut och var på bra humör. Dom får vi se upp med ikväll.
Kommentera

Tallnäs: Äntligen en bra inför-rapport.
Det blir nog en målsnål match med två bra målvakter. 
Kommentera

Friman SR: Men låt oss slippa herr Persson!
Kommentera

Kronblom: Tror på oavgjort. Hoppas på vinst men spelar på förlust. Skulle TIK vinna eller få oavgjort tror jag man kan räkna med att Timrå slutar före LHC i tabellen.
Kommentera

Rooster23: de e bra att vi alla timråiter e positiva men det blir faan imig tufft det gäller nog att hålla nhl kedjan kort full fart bare!
Kommentera

kungsbacka: Helt riktigt, visst blir det tufft i e.m. Men kan NHL-kedjan hållas i någorlunda schack är mycket vunnet. Utöver den är LHC rätt sårbara...
Kommentera

Nä för tusan!
Här kan vi inte sitta. Vi måste vallfärda upp till Ladan nu!
Kommentera

rupert: Idag gör KalleK mål
Kommentera

Sheriffen kommer att klappa Norrena på hemorojderna igen, och visa vem som är chef

Kommentera

Kronblom: Sheriffen, vem är det?
Kommentera

Dawidovski: Kent
Kommentera

Och hur fixa detta nu. 2 finska målvakter att påhejja. Resultatet borde bli 0-0 efter förlängning.

*gör häxkonster och pinnar för att bänka sig framför Analen*
Kommentera

Rooster23: oki doki
Kommentera

1-1 står det just nu om ngn mot förmodan undrar...
Kommentera

Redax 2: Ajajaj timrå... står ju 3-1 nu till LHC! vänder ni säkert:)
Kommentera

Dawidovski: Är Du inte här lite väl mycket..? Det är nästan man börjar fundera om det inte bor en liten TIK:are i Dig ändå. .. Detsamma gäller nog Herr Moverare... :D
Kommentera

Dawidovski: tror jag inte nu super jag skallen av mig så att man glömmer detta!
Kommentera

kungsbacka: Det verkar som om spelarna gjort detsamma - innan matchen...
Kommentera

Dawidovski: Fy f-n vilket skamligt uppträdande av Timrå i eftermiddags, jag skäms å supportersfärens vägnar.

Det är fullständigt oacceptabelt det som utspelades, man får helt enkelt inte bara vika in kepsen och lägga sig ner och dö, för att citera Niklas Wikegård.

Inget snack om saken om saken vilket lag som var bäst, men man måste ha så pass mkt stolthet i kroppen att man krigar tills slutsignalen.

Det var länge sen jag såg ett håglösare Timrå och jag hoppas banne mig att det var ett olycksfall i arbetet och en engångsföreteelse det som skedde.

Never again!

Jag har höga krav på detta lag, med all rätt och på tisdag krävs en helt annan skärpa och vi inte skall bli uppkäkade av Frölunda!

Mental hjärnblödning! Samtliga spelare skall rannsaka sig själva och träna som besatt fram tills på tisdag tills de spyr blod å sedan käka taggtråd till frukost och sedan spela på toppen av sin förmåga, då kanske vi kan tro på poäng!

Håll serven!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

ernie eagle: tycker iof att det såg illavarslande håglöst ut mot dif mä.. men det vänder väl! :)
Kommentera

dahonk: nä ni har nått botten å ni är där för att stanna
Kommentera

ernie eagle: Instämmer helt. Ett citat från Text tvn, -" Timrå gled runt i koma medans Linköping gjorde vad man ville". Koma var ju bara förnamnet, fan man blir så grymt besviken när man viker ner sig på detta sätt. Det värsta nu är ju att man bokat flyg ner till Göteborg för att se på nästa match, man hoppas ju nästan att stormen håller i sig så matchen blir inställd. Matchbilden liknade Leksandmatchen för ett antal år seden, då hade hela laget skydden kvar på skridskorna. Det enda jag var imponerad av idag är mig själv, att jag kunde hålla ut hela matchen och inte gå hem. Men FAN vad jag mådde illa!!!! SKÄRPNING NU FÖR HELVETE TIMRÅ!!!
Kommentera

88Lindkvist: och det kommer från en som håller på brünäs av alla lag
Kommentera

actionleif: ja men om ni spelar så här bra så kan ni ju inte klaga på mig;)
utan att ni råkar hejja på ett lag som spelar 2-8 emot linköping haha
så dåliga är inte ens vi;)
Kommentera

Redhat:
Fick du med dig flaggan då eller fick Käringa hämta den i soperna som ananrs när TIK förlorar *asg*
Kommentera

Sinuhe: Som tur va hade jag den redan hemma, annars hade den legat där igen för evigt tror jag.
Kommentera

« · 483846