rödovithockeydy: Kommentatorn har inte sagt rätt på Aalto en ända gång, Aaltu har han sagt varje gång. Sen är han väldigt entonig, hoppas att den här inte ska referera en match till i sitt liv, för han suger!!!
Strålman är en trevlig överaskning, likt Hagos var han en talang när han anslöt men ingen förväntade sig att Hagos skulle slå igenom första säsongen som han gjorde. Det verkar som Strålman vill göra samma sak, hade jag varit Bengt-Åke hade jag tagit utt honom till någon landslagsturnering..
actionleif: Två bra matcher av Koskinen, hoppas att han fortsätter spela bra. Koskinen är en av de bästa i Timrå men han har inte visat det allt för bra i år.
mikaelkarlsson: Men va ä d för en tångräka som kommenterar matchen. Han verkar vilja prata om tabelläget mest hela tiden (smygindian)! Tacka vet jag Jalonen eller ngn.av det gamla gardet. Ändå skönt att få revansch(håller tummar och korsar fingrar) på LHCoch på måndag har vi en till transatlant!!!!!!!! KÄMPA TIMRÅ
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·
FANTASTISKT...... Till Wikegård och LHC som har tagit hissen nedåt säger jag bara ..... Ha det så bra där nere, vi... vi åker uppåt vi......;-)
Till Rock'Rolf & Co... Oksa's andra nolla, gratulera honom nu för bövulen...
- Welcome Mr Sloan, you are now in the real world......
FORZA TIK...........alltid, alltid............