Morgondagens drabbning känns rätt oviss. Jag skulle ändå tro att ett par måls överläge inför sista behövs. I Päpäväsändningen senast intervjuade man Hedström där man bl.a annat kunde höra han säga "att sista perioden har varit vår starkaste (detta sett till tidigare matcher med fullt manskap)". Tror nog att man måste skruva ner förväntningarna en aning med tanke på skadeläget. Laget har, de sista matcherna, varit enormt trött i sista perioden. Enkla misstag, inte orkat checka, inte haft orken helt enkelt att slutföra matchen. Detta p.g.a. kort manskap.
Huvudsaken är att viljan finns där (det tycker jag laget visat)och att man fortsätter jobba för varandra. Då ska ett, också skadeskjutet, Lhc inte vara helt omöjligt. Okej att man mötte HV, elitseriens formstarkaste lag, men att släppa 8 mål hemma i Cloetta center vittnar om att laget inte är helt i balans. Fördel hemmaplan genererar i vinst för Timrå IK.
mikenomad:
Du flörtar väl inte med mig va?? Spelar ingen roll om du kallar mig fröken så är jag inte intresserad av killar...
Du valde att missförstå mitt första inlägg och jag svarade bara på ditt..Självklart så kan inte någon veta om ett lag ska vinna eller förlora före en match..men i tidigare inlägg kan du läsa varför jag och fler tror att det blir ett tronskifte men givitvis så hoppas vi det inte..(Om du nu skulle tro det)
Ingen skulle bli gladare än jag över att vi spöar laget utan kultur i morgon..
Psst..Du behöver inte svara på detta inlägg jag förstår vad du menar..
mikenomad och RTS
För nog förtydliga mig mer när ni två inte verkar förstå..
Sunda hockeyintresserade människor vet att det laget jag håller på har drabbats av en jävla massa skador och dom som inte har varit skadade har fått spelat otroligt mycket..
Sunda hockeyintresserade människor förstår att laget blir tungt och slitet när laget får spela utan dessa jävligt många skadade spelare
Jag tror allafall att vi kommer att få väldiga problem i morgon och jag vet en sak till..jag är inte ensam om det..
Hade jag haft chansen att gå matchen i morgon så skulle jag gå ändå fast jag vet att "mitt" lag kommer få problem..
Något annat ni vill ta upp?? Ta det då via en bubbla eller ett brev..
Laban:
Något annat du vill delge oss som vi mer eller mindre vet redan??