spud: Det måste du ju förstå själv att ingen tar dig på allvar när du diskuterar laget du hatar, med folk som älskar detsamma. Som sagt, lägg energin på något vettigare istället.
spud: Sitter du på en mjölkpall och lirar banjo när du skriver dina inlägg här? Du borde fan prova strypsex (på dig själv) i stället för att lägga energi på att kommentera TIK-matcher.
pefr: Jämtin tacklade en puckförande Boyce som ramlar och blir av med pucken. Sen delar Boyce ut en knytnäve. Undrar jag vem som var vinnare och förlorare där.
Smokey: Man ska nog vara TIK för att tycka att 1a perioden tillhörde något lag. Rätt hög fart, mycket spel i hörnen från båda lag. Få chanser. 0-0 efter första såg jag som ett fullt naturligt resultat som speglade den perioden.
73Sjöbba: Första var helt okej, lite ställningskrig, båda lagen skapade chanser, kanske viss övervikt för Timrå, andra perioden har sett trött ut, men det har inte hunnit hända så mycket mer än utvisningarna i och för sig.
Missade matchen mot AIK, men första perren var bättre än FBK-matchen i alla fall tycker jag.
Åke slår icing i PP. Tycker dock det är helt rätt att målvakten försöker sätta igång spelet på en gång! Fast han får nog köra lite mer passningsträning först :)
Pikken ser ut att uppskatta en liten lekkamrat i Jämtin. Tror Pikken behöver få sig en rejäl smäll för att vakna till och bli lite förbannad, sedan får vi bara hoppas att det stannar vid lite/lagom
saasta: Jag satt just och funderade på varför vi inte har gjort mål än...gick in på swehockey och såg att det var kuben som dömde. Det måste vara hans förtjänst.
Ny match, nya förutsättningar! Missade tack och lov förra matchen, och jag har valt bort en hel del tidningar i ett par dagar, så jag är laddad! Hoppas nu i alla fall några av spelarna är det också.