MrSaetterboeg: hahahaha så söt! den där fbk/modoiten blir man irriterad och less på, men du! Du är någothelt annat, dig går det inte att bli irriterad över, man kan liksom inte ta dg på allvar, en leksing som snackar om återtåg...nån som hört det förut :P? HAHA
en leksing som snackar ekonomi, typ lika seriöst som när en leksing snackar ekonomi..
HAHAHAHAH gobit!
Redigerad kommentar
Timrå Icon:Nu måste ni fan vakna - det är ni som är tragiska. Har ni svårt att fatta - vi är ett klassiskt elitserielag. Ni hette förfan sundsvall HC för typ 5 år sen. Finns inte något klassiskt med Timrå - er historia är över!
Leksand till elitserien!
mikenomad: Du har rätt, klart att Leksamnd och Djurgården är mer förtjänta än oss att vara i elitserien just nu och det tycker nog alla hockeyfans i Sverige. Men vi hoppas att dom får vara missnöjsda nästa sässon också,
JJ och modano , största pajasarna på HS.
mikenomad:
Säg vad du vill - det finns inte något, INTE NÅGOT, lag i hela Sverige som kan konkurrera med oss när det gäller antalet fans! Vi förtjänar att va i eliten som det klassiska elitserielag vi är!
Minns fornstora dar - vi kommer åter! Sen att man får lägga ner nån jävla skola som folk tjatar om - det gäller att välja! Leksand i elitserien innebär pengar till staden mer skatt osv.
Hursom - Timrås historia är slut - gå samman med sundsvall å satsa på division 1 - för här kommer vi!
Ha - fy faen vilka skojjare ni är! Riktigt lustigt att läsa frustratioonen sina över här - snart kommer vi upp! Vi ska pissa på er i kvalserien!!! Ni är det mest själlösa laget i elitserien. Kul att du jämför några jönsar i Timrå som aldrig hört namnet på med Foppa, Näslund och Sedinarna. Vad kommer härnast - ska ni påstå att Jonte Alf Hedberg eller va fan han heter är bättre än Malkin?
Timrå kommer att åka ut! Har ni några folk på läktaren - nej! Finns någon hockeykultur i Timrå - nej!
Leksand går upp på Timrås bekostnad - sanna mina ord när kvalserien är över!
Redigerad kommentar
Timrå Icon: Jag ska hemsöka er åter när kvalserien inleds - får se då hur kaxiga ni är! Namnet är en pik till en idiot som är överskattad och har en pantad brud.
Leksand till elitserien 2013! Sanna mina ord!
Tänker inte skriva mer i er bok nu - vi syns i kvalserien!