erathoo: Är inne på Jimmy Hamrins tankar. Jontes självförtroende och naturliga vinnarskalle smittade av sig på hela laget. Vi har ingen offensiv urkraft med ledaregenskaper nu. Vi åker ur i år. Slut på meddelande.
Labban: jävla mupp klubb.. herregud..och mupparna skriver om att fortsätta betala biljetter för att fortsätta stödja galenskapen.. det är lika galet som att fortsätta rösta på sossarna..nu blir ju jag ju avstängd så klart
Vad finns mer att tillägga än att Fredant har tappat laget, om de haft laget nåt denna säsong. Förlora mot LHC med 7-8 juniorer är droppen. Nubmåste nytt blod in i tränarstaben... Fredant måste väck.
The great one: iintressant och se Albin Lundin som var säkerheten själv förra säsongen, hans självförtroende måste vara totalt blysänke, han lyckas inte med nånting i princip.
The great one: Ja, det är en återkommande skandal. Händer om och om igen för juniorer medans de han gillar får göra vad som helst. Har du hamnat på Freddans shitlist kommer du aldrig därifrån.
bar mofftak: haha om det är defensiven man fokuserat på så är det ju än mer löjeväckande. Två dundertabbar som ger motståndarna friläge och nu är det god natt. Flytta upp LaLeggia på forwardplats. Inte för att han ska göra massa mål utan för han är så jävla kass i försvaret.
297: De är sjukt nervösa efter att ha fått olika utskällningar efter varje match. Nu senast var det tydligen defensiven så nu är det bara fokus på det.
Jag spyr om jag får höra någon jävla förklaring om att vi ska sätta något jävla försvar, avslut eller anfallsspel från våra tränare vid förlust i kväll.
Om det blir så, då hoppas jag tränarna och spelarna stänger in sig i omklädningsrummet efter den här jävla starten i SHL.
kulltorp: Han hade ett tufft läge att sätta laget, men ska man vara lite efterklok hade det nog lönat sig vara lite återhållsam med kontrakten, nu sitter vi där på pottan.
Smokey: vidhåller med en dåres envishet att det inte är fel i benen på spelarna, det är fel i huvet. Freddan har programmerat dom fel, flera av dom har ju funkat bra med andra coacher.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·