Andersson: Med 5 minuter kvar är vi alltså nollade hemma mot Linköping??? och varför spelar inte walli? han är bättre än OJ, Olofsson, liljegren, madsen, andersson och boyce
erathoo: Han är för seg, både i tanke och handling. Hans framgångssaga de två senaste säsongerna stavas långsammare spel och dominanta kedjekamrater.
Ungefär som majoriteten av alla spelare i Timrå. Börjar misstänka att Hanzl är Madsens dyrare kusin från Tjeckien. Ungefär samma spelstil, lite bättre handleder.
Bragd-Birger: Detta var droppen! 7 raka förluster och dyngsist. Spelet funkar inte och något måsye göras snarast. Det går inte att vänta till novemberuppehållet då är vi ännu mer avhängda.
Agerar inte Nubben nu så tappar jag allt förtroende för honom och Timrå IK. Satsa allt på att ta in Wedin. Annars en offensiv ledargestalt som kan driva laget.
Sputnik: Jonte gjorde det omöjligt för Fredante att fokusera på defensiven. Vi här på forumet klagade ofta på hur ostrukturerat försvaret var men vad än Fredante sa så gjorde Jonte sin grej och gjorde mål. Nu finns det ingen som vågar ignorera försöken att förstöra offensiven och offensiven är helt förstörd. Offensiva spelare måste få göra defensiva misstag, därför sätter man inte två offensiva backar tillsammans.
Sputnik: Sen är det slut nu, Freddan måste bort, in med nån som inte är polare med Nubben och vågar sätta emot och ta egna beslut över laguttagningar etc. Gjuta nytt mod i grabbarna med ny energi.
Sen in med spets på det så tror jag fortfarande vi kan slippa åka ur.
Sputnik: ja, tragiskt men sant.....man måste väl inse att ett lag med både tveksamt kunnande och stukat självförtroende, omöjligen kan vända trenden med en tränare som endast lyckats tack vare Jontes hjärta och energi....det är dags att inse det...eller det borde gjorts för länge sen kan man tycka....
JonteD: men stänger av galenskapen..så länge Nubben idioten sitter som sportchef kan vi Timråiter glömma nåt större.. har jag fel går jag från sthlm med en toffel i käften Jaha..nu gjorde Timrå mål ocå
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·