Labban: Jag är född pessimist men det är ju några matcher kvar på säsongen. Linköping, Brynäs, Djurgården imponerar inte heller så här långt. Några nyförvärv, Strömberg tillbaka så kanske kanske…. Eller?
Charlie2: Jag tycker att det är en no brainer att flytta upp Laleggia med Hanzl och Rattie. Såg bra ut i 3 mot 3 och vi minimerar,risken med Laleggia bakåt som ledde till ett baklängesmål idag
The great one: Kan någon ringa till tränarna och säga detta?
Att vi får in första är bara flyt. Liljewall på isen? Vad är det för matchning? Andra målet är ännu mera flyt.
Det ser katastrofalt dåligt ut. Trots omvaskade formationer.
Tack och hej Freddan, Ante och Molinder. Ni kan fortsätta i Timrås juniorverksamhet om ni ska fortsätta lyfta lön i klubben. Nya tränare behövs omgående! Borde vara Nubbens prio nr 1.
Timrå ni måste göra nått med truppen/tränarna. Snälla, klubben är viktigare en vem man är kompis med. Freddan säger det själv: ”Vi ändrade ingenting egentligen”
pingvin: Poängtappet är över. 1p iaf. Varför väntade vi tills 3 min var kvar? Detta ändrar inget, något måste göras omgående. Tränarbyte och/eller spelare in.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.