KniveN: vadå ”inte utvisning”? 😅 LaLeggia kör rakt över målvakten utan knuff, den är solklar. Hanzl tar en riktig slöhakning på handsken, solklar. 5 man på isen när man spelar boxplay, det är så uselt och händer så sällan att jag utgår från att det var korrekt.
Den siste som är problemet i den här matchen är domaren.
SnipernPyatt: Haha vi må åka ur shl i år. Men eran tid är kommen också. Erat sunkiga jävla pissgäng kommer raderas ut ur hockeyns historia. Vad fan har Lhc åstadkommit någonsin? Ingen kommer ihåg er
Hahl Bundy 2.0: Tror inte tränarbyte hjälper. Vi hänger inte med. Sist på nästan alla puckar även mot LHC som är klappkassa. En rejäl missbedömning. Vi har kanske 3-4 spelare som skulle platsa i SHL
Kerstin_k: håller med, det är allt eller inget. Och det är ett fett underkänt till ledningen. Tänker inte såga en enda spelare i timrålaget, jag står fast vid att det är Freddan och ante som MÅSTE bort. Jag tror det här laget kan repa sig med riktiga hockeytränare.
Hahl Bundy 2.0: Jag är jättefrustrerad. Ligger under mot ett sopgäng. Borde inte vara så svårt att skspa mer farliga chanser. Tryck in pucken på mål för fan! Visa lite vilja!
vonDöbeln: vill inte vara den som är den men, vi spelar med 8 junisar, vår andre målvakt som knappt når upp till ribban om han står upp.
Kolla vilka vi har skador på, ni spelar med erat ordinarie förutom en trött och kass Alvarez. Hur fan kan du dessutom säga att ni dominerar matchen, det är pinsamt att ligga under mot ett j20 lag.
pingvin: Jo grejen var nog mest att folk förväntade sig spets in på de sista forwradsplatserna. Var nog där den största besvikelsen låg kan jag tänka mig..
pingvin: Det beror säkert på att man pratat väldigt mycket om markeringsspel i försvaret och då vågar man inte tacklas för att man inte litar på att någon annan täcker upp.
kulltorp: Jag kanske har helt fel men jag vill minnas att Morten Madsen ifrågasattes hårt när han fick förlängt. Tycker han är en av de som faktiskt kämpar.
Hahl Bundy 2.0: Fattar inte vad problemet är med Timrå. När man har en riktig chans att få lite medvind på hemmaplan mot ett uselt Linköping, då tar man tre riktiga skitutvisningar och ger bort det lilla momentum man skulle kunna haft.
297: Det är verkligen antingen eller med Timrå. Antingen tokkör man framåt och släpper 7 stycken bakåt. Eller så lägger man fokus på försvaret och blir totalt uddlösa framåt.
Vill minnas att det var precis på samma sätt sist vi var uppe i stor-ligan.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
full fart framåt..så får vi p.p