bar mofftak: haha om det är defensiven man fokuserat på så är det ju än mer löjeväckande. Två dundertabbar som ger motståndarna friläge och nu är det god natt. Flytta upp LaLeggia på forwardplats. Inte för att han ska göra massa mål utan för han är så jävla kass i försvaret.
297: De är sjukt nervösa efter att ha fått olika utskällningar efter varje match. Nu senast var det tydligen defensiven så nu är det bara fokus på det.
Jag spyr om jag får höra någon jävla förklaring om att vi ska sätta något jävla försvar, avslut eller anfallsspel från våra tränare vid förlust i kväll.
Om det blir så, då hoppas jag tränarna och spelarna stänger in sig i omklädningsrummet efter den här jävla starten i SHL.
kulltorp: Han hade ett tufft läge att sätta laget, men ska man vara lite efterklok hade det nog lönat sig vara lite återhållsam med kontrakten, nu sitter vi där på pottan.
Smokey: vidhåller med en dåres envishet att det inte är fel i benen på spelarna, det är fel i huvet. Freddan har programmerat dom fel, flera av dom har ju funkat bra med andra coacher.
Hahl Bundy 2.0: Har du gett upp helt nu med? 😅 Madhawk inssisterar fortfarande idag att Nubben är ute efter målis. Har han tappat det helt i så fall? Om vi har knapert med cash är det väl huvudlöst att signa målis. Måste vara JJ som ligger pyrt till då? Får ju knappt spela och Rajjan är ju grym?
Målvaktsjakt: Timrå och Brynäs
Jag vet att Timrå söker efter en målvakt, och Brynäs har undersökt Julius Hudacek. Framför allt Gävleklubben har en målvaktssituation som inte känns vidare angenäm, med Veini Vehviläinen som blandar och ger, och Viktor Andrén, som inte imponerar. I Timrå är känslan att man har koll på målvaktsmarknaden och kommer agera om något dyker upp.
Bara inse att Nubben var naiv med bygget och trodde en massa spelare skulle ta kliv upp på SHL-nivå. Visst han hade inte mycket att jobba med så sent på säsongen. Man vill ju hoppas det helt enkelt inte fanns spelare som var tillgängliga och intresserade och han inte dumsnålade eller brände allt krut på kompiskontrakt.
Ja, LHC kanske är klappkassa, men på nåt sätt känns det ändå som om de vet var de ska befinna sig...både i egen zon och motståndarens. DET saknas i Timrå ...så rörigt och trångt ingen fart alls på oss....
297: han åker för tripping och det var det inte. Solklar knuff på axeln, går ju inte att säga att han hade åkt in i målvakten utan den, nu fick han ingen chans att undvika. Lägg ner att lotta på fel, måste väl finnas riktiga fel att klaga på när det ser ut såhär?
SnipernPyatt: tror ingen försöker undergräva att LHC har många skadade, men att påstå att Timrå inte dominerar matchen är naivt. Jag håller ju också med dig om att det är dåligt att ligga under.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Vägrar att må mer dåligt!