1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590680 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Luleå 2003-10-30

« · 318956 Till forumet

Sv: Timrå IK - Luleå 2003-10-30
260kg kärlek: Ja det är ju tydligt det...Det är ju tragiskt att det ska behöva gå så långt....Man kan ju inte annat än att tycka synd om honom....
Kommentera

jalla: Nike89 visar med all önskvärd tydlighet att det finns/kommer alltid att vara en viss rivalitet mellan lagen. Så fort IFSH vinner dyker dojan upp, detsamma gäller när Timrå förlorar. Jag föreslår att killen är anses vara förlorad, passé.
Låt han stå där och heja inför ett dussin likasinnade. Killen lider av avundsjuka!
Kommentera

Selina: Ja det är väl så..Men man måste ju dom en applåd för att dom inte ger upp....Dom har ju trots allt lite proble att dra folk och det kan ju bero på att Timrå drar rätt så många..Men dom kämpar och sliter ändå....Nu vill ju inte jag låta so om jag är en Bobcat fan men saknar faktiskt alla derbyn som har spelats i Gärdet....Det är ju fan så att man sitter här och låter sentimetal....förjävligt...............FORZA-TIMRÅ..............
Kommentera

Nike89: Våran medgångspublik(som du så gärna vill kalla det) far åtminstonde ut till hallen och betalar inträde...gör eran publik det?
Nä just ja...Gärde brukar ju vara näst intill tomt.:-P
Kommentera

Nike89: Nä som jag sa i föregående inlägg så stannar jag matchen och hälst efter och tackar av grabbarna också.....Allt annat tycker jag är fegt....Dom som känner sig träffade kan ju tänka på det....
Kommentera

jalla:Då kan alltså du inte varit en av dom som kommentatorn på webbradion menade då han sa "Tråkig med medgångspubliken här i sydkraft aréna".Hoppats att det inte tar allt för mycket på psyket en sådan Onsdag natt då jag påminner er om sanningen...Sad but true!
Kommentera

orion: Självklart tror jag att det kan bli en tuff match men jag skulle aldrig gå hem oavsett hur mycket dom ligger under med...Jag är ju trots allt där för att stötta TIK och då kan man ju inte gå hem efter två och en halv period eller...Spelar ingen roll hur myket man ligger under med...Jag kan vara missnöjd efter en match man jag skulle då aldrig gå hem mitt i..Det är ju inte sånt som hjälper grabbarnas självförtroenden eller....Nänä,för mej är det 60 minuter som gäller..........FORZA-TIMRÅ...........
Kommentera

mangan: Jag vet, att lämna hallen är ett stort och svårt beslut.
Ibland är det motiverat, för att visa klubben att man vill ha betalt för entrépengen.
Imorgon har alla gissningsvis förhoppningarna lågt ställda.
Hoppas iallafall att Timrå inte släpper in nåt iiiiidiotmål efter 20 sekunder.

Visst brukar vi kunna hämta upp ett underläge, fast aldrig om det hänt i första minuten, minns jag fel?
Kommentera

orion: Ja, den kan ju bli alldeles underbar.......... Man ska aldrig gå hem i mitten av tredje. Tänk om jag gjort det när Leksand hade lekstuga i 55 minuter i Scandinavium........
Kommentera

tjobba: Man kan ju anta att Bosse Ahl har våta drömmar om att komma tillbaks till oss och spika igen kassen. Hoppas det finns lite realism i förhoppningarna, det har ju varit några magra år för fenomenAHL.
Skulle vi plocka poäng på Lulää imorgon skulle vi vända uppochner på hockeytaktiken i landet.
"Tunna ur truppen, låna en andremålis med nästan div1-vana, OCH VINN"

tippar 1-7, hemgång mitt i andra då Lulää leder med 5-1! Kanske nåt bra på tävän vid halvniotiden, åsså slipper man bilköerna, åsså kanske man kan ta nån bilstereotjuv på bar gärning, åsså...

"Vad är en bal på slottet?"
Kommentera

Timrå IK - Luleå 2003-10-30
1-7 imorgon eller? Hur fan ska det gå?hur som hellst kan det gå, vi verkar inte kunna spela på hemmaplan,tycker det är bra tryck varje match,bra publiksiffror, men inte fan tar vi 3 poäng eller

måste vara optimistisk ändå,kanske lossnar det hemma imorn?

6-3
Kommentera

« · 318956